$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo, ik ben dus bezig met die lab mod. maar nu, nu ik bijna klaar ben, crasht sa als ik het terrein oprijd van wang cars. eerder al, voordat ik zo ver was, crashte hij soms in het gebouw. is het mogelijk dat dit komt doordat er te veel spullen staan? er staan namelijk heel veel spullen in. zodra hij het terrein op rijdt, laadt hij al die spullen. dat is hem te veel en dan crasht hij. kan dit? hier is een screenshhot van med, ik heb het gebouw zelf even weggehaald, dan zie je alle spullen: Reageren
EXIT Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) ik heb nog nooit een crash gehad omdat er te veel spullen op een plaats staan. wat wel een probleem kan zijn is een kleine typ fout in de IPL of IDE Bewerkt: 30 december 2006 door EXIT Reageren
Jarno Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Misschien even een aparte IDE & IPL voor je gebouw maken? Is het overzichtelijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.