Cosmo Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo Lui Ik heb ff een vraag Ik ben nogal een grote muziek luisteraar en heb ook een 5.1 surround op mijn compie Alleen maar 2 doen het !!!!! Ik heb vaker dit probleem Hoe kan ik dit aanpakken :l want ze deden het wel gewoon alleen het is gewoon irritant bij muziek luisteren of gamen want het kan gewoon met een mooier geluid Mvg Cosmo Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo Lui Ik heb ff een vraag Ik ben nogal een grote muziek luisteraar en heb ook een 5.1 surround op mijn compie Alleen maar 2 doen het !!!!! Ik heb vaker dit probleem Hoe kan ik dit aanpakken :l want ze deden het wel gewoon alleen het is gewoon irritant bij muziek luisteren of gamen want het kan gewoon met een mooier geluid Mvg Cosmo Start > Configuratiescherm > Spraak, geluid.... > De instellingen van de luidsprekers wijzigen > Geavanceerd (Bij het tabblad volume onder het kopje luidsprekerinstellingen > Dan bij luidsprekeropstelling 5.1 oid kiezen. ik weet niet of het helpt maar je kunt het altijd proberen. Reageren
Cosmo Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Nee Werkt. niet Je kan ook bij testen van die schietgeluiden doen dan moet je op elke box klikken en dan kijken of die het doet maar alleen 2 geven geluid de rest doet het niet PLz Kan Iemand Met Verstand me hierbij helpe :l Bewerkt: 28 december 2006 door Cosmo Reageren
SamShine Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 PLz Kan Iemand Met Verstand me hierbij helpe :l Verstand heb ik er niet van, maar het lijkt me dat óf de instelingen niet goed zitten (waar ik dus geen verstand van heb) óf de boxen niet goed aangesloten zitten. Kijk dus even of alle kabels goed aangesloten zitten of er niet toevallig een paar zo verbogen zitten dat de informatie er niet doorheen kan, of hij zelfs zo is gebogen dat hij aan vervanging toe is... Reageren
Cosmo Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Zitten Allemaal Goed Vast Ander Idee Iemand WANT HET MOET VERHOLPEN WORDE Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Zitten Allemaal Goed VastAnder Idee Iemand WANT HET MOET VERHOLPEN WORDE Ondersteunt je geluidskaart wel 5.1? Reageren
Cosmo Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Tuurlijk er zat standaard al 5.1 op toen de pc werd aangeschaft :S Dus Dat Is Het Nie t:P Alleen me moeke weet het wel te verhelpe alleen die heeft geen tij d :$ Reageren
Bassiej Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Tuurlijk er zat standaard al 5.1 op toen de pc werd aangeschaft :SDus Dat Is Het Nie t:P Alleen me moeke weet het wel te verhelpe alleen die heeft geen tij d :$ Zoek even het merk van je geluidskaart en ga naar hun website. Download de nieuwste drivers en installeer die. Moet haast wel werken. Reageren
Arjen Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Als het goed is heb je 3 of twee stekkertjes? Bij mijn setje moest ik de zwarte stekker er uit laten (omdat ik geen 5.1 geluidskaart heb) en nu doen alle boxen het. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik had ook zo'n probleem, met mijn Logitecht 5.1 surround set. Bij mij was het probleem zo opgelost: Klik op dit icoontje rechtsonderin. Dan krijg je een schermpje zoals deze, kies het tablad 'Configuratie van Luidsprekers'. Selecteer dan de 6-kanaalsmodus. Als je dit allemaal niet kan, probeer dan eens de AC97 software te downloaden (van Realtek). Reageren
Cosmo Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Mijn Boxen Zijn Van Creative 5.1 Zat al geinstalleerd toen ik hem aanschafte Erg Bedankt allemaal voor de tips ! Ik zal zien wat er uit komt Respect + Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.