sam-hendrix Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hoi Ik zoek de Police Maverick met zoeklicht die ik in de nacht aan kan zetten en waarmee ik dan kan schijnen. Maar ik dacht dat er op de heli in LS geen zoeklicht zat. Wie kan mij helpen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Het kan zijn dat die er soms niet op zit maar bij mij laatst wel hoor Reageren
Pietje II Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 HoiIk zoek de Police Maverick met zoeklicht die ik in de nacht aan kan zetten en waarmee ik dan kan schijnen. Maar ik dacht dat er op de heli in LS geen zoeklicht zat. Wie kan mij helpen? De Police Maverick is te vinden op het dak van het politiebureau van Los Santos (LSPD HQ) in de wijk Pershing Square. Je zult dus, als je op de meest makkelijke manier op het dak wil komen, een helikopter moeten hebben om op het dak te geraken. Vervolgens kan je de Police Maverick meenemen. Bekijk het onderstaande kaartje maar eens voor de exacte locatie. Als je de zoeklicht aan wilt zetten, zul je bij de PlayStation 2-versie op 'R3' moeten drukken, en voor de pc-versie op '+' als ik me niet vergis. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Zoals je al kan zien op het kaartje van Pietje II bevindt zich naast/boven het politiebureau een snelweg, je kan zo op het dak springen. Overigens moet je L3 indrukken om het zoeklicht aan te laten gaan. Reageren
Zeus Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Nog een vraagje: Heeft de politieheli van SanAn-PC ook een zoeklicht? En hoe activeer je dat dan? Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Nog een vraagje:Heeft de politieheli van SanAn-PC ook een zoeklicht? En hoe activeer je dat dan? In alle versies van SA heeft de politiehelicopter een zoeklicht. Als je de zoeklicht aan wilt zetten, zul je bij de PlayStation 2-versie op 'R3' moeten drukken, en voor de pc-versie op '+' als ik me niet vergis. Druk dus op + Reageren
sam-hendrix Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Bedankt, ik ga zo is even kijken! Sam Reageren
Ophion Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Bij mij doet ie 't niet dat zoek licht. Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Heb je wel de standaard instellingen??? Op de PS2 of PC??? PS2: R3 PC: +, CAPS-Lock en H (en 2; weet niet zeker) Bewerkt: 29 december 2006 door VWO-er Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Bij mij doet ie 't niet dat zoek licht. Het kan ook zijn dat jij je toetsen anders hebt ingesteld, of dat jij er helemaal geen toets voor hebt ingesteld. Kijk eens in de instellingen, of probeer onder het vliegen alle toesten eens uit. Hij moet er echt tussen zitten, en ik weet het dit niet zeker maar misschien zie je hem overdag niet goed, probeer het eens 's nachts. Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Heb je wel de standaard instellingen???Op de PS2 of PC??? PS2: R3 PC: + (en 2; weet niet zeker) Zoals ik al eens zei: PS2: L3 PC: zou + kunnen zijn, alhoewel ik de indruk heb dat dat overeenkomt met R3 op de PS2 Edit: Het zoeklicht kan aan alleen tussen 20.00 en 6.00. 's nachts dus. Bewerkt: 29 december 2006 door Big Boss Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Bij mij staat die heli niet! Hoe kan dat? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Bij mij staat die heli niet! Hoe kan dat? Volgens mij hangt dat ook af van je vorderingen bij de Flying school, ik neem aan dat je die dan nog niet gehaald hebt. Ga anders eens weg, rijd een rondje, en ga daarna nog eens kijken. Misschien spwant hij dan wel! Bewerkt: 29 december 2006 door -Matthijs- Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik heb hem helemaal uitgespeeld en ik speel met die. Dan zie ik hem ook niet! Reageren
Goliat Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Al dat gezoek kan je bespaart blijven door gewoon een ''car-spawner'' te gebruiken, daarmee kun je ook voertuigen als helicopters spawnen. >>Carspawner download page<< Bewerkt: 29 december 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.