rdewit Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Nou ik weet hoe je de filmp opslaat maar het is een .rep bestand waar open je dat mee? Bewerkt: 28 december 2006 door rdewit Reageren
Jorair Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Je kunt de replay opslaan door het te filmen met fraps, een progje waarmee je beelden kunt filmen en opslaan. PS. ik denk dat F2 en F3 geen functie hebben in het spel. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Volgens mij was F2 de replay opslaan en F3 de laatste opgeslagen replay bekijken. Of het was juist andersom... BTW: Een replay wordt opgeslagen in je Mijn documenten/GTA San Andreas User Files map als een .rep bestand. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 28 december 2006 door Flitskikker Reageren
rdewit Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Nou ik weet het hoe je hem opslaat maar hoe bekijk je hem? Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Met Windows Media Player of VLC Media Player wil niet dus zal het in het spel moeten. F3 als je de post van Flitskikker doorleest. Reageren
bobsaget Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Oke, je kan de replays alleen bekijken door GTA SA te openen en op f3 te drukken. Als je op f2 drukt sla je een nieuwe replay op. Als je meerdere replays wilt bewaren moet je de replay een andere naam geven dan replay.rep. Hiermee voorkom je dat je over je replay heen saved en dus je stunt of iets anders kwijt bent. Je kan ze alleen normaal bekijken door ze op te nemen met fraps. Ook nog handig is dat je de flitsende replay tekst kan verwijderen door in je c,progr,rock,gtasa en daar de text map te openen, dan american.txt te openen, daar in zoeken naar replay. Dat woord replay verwijder je en dan sla je hem op. Nu heb je dat hinderlijke geknipper niet meer in beeld. Succes er mee, Groeten BoBsaget. Reageren
rdewit Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ja dat woordje heb ik al weggehaald Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Je kunt de replay opslaan door het te filmen met fraps, een progje waarmee je beelden kunt filmen en opslaan.PS. ik denk dat F2 en F3 geen functie hebben in het spel. Fraps werkt trouwens maar voor 30 seconden dan het gaat het vanzelf uit. Of je moet ervoor betalen, dan kan je zo lang opnemen als je wil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.