Bv202 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hoe doe ik nitro? Ik heb overal in m'n settings gezocht, maar vind hem niet. Ik heb het aan anderen gevraagd en die zeggen CTRL en rechtermuisknop, maar beide doen niks. Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ja, Nitro kun je inderdaad met de Ctrl-toets inschakelen, maar pas nadat je de nitro hebt geïnstalleerd bij een zaak waar je je auto kunt tunen. Zaken waar je dit kunt doen zijn: Wheel Arch Angels Loco Low-Co Transfender Reageren
Bv202 Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ja, Nitro kun je inderdaad met de Ctrl-toets inschakelen, maar pas nadat je de nitro hebt geïnstalleerd bij een zaak waar je je auto kunt tunen.Zaken waar je dit kunt doen zijn: Wheel Arch Angels Loco Low-Co Transfender Ik bedoel voor in MTASA, in welke auto ik het ook probeer, het lukt niet. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ja, Nitro kun je inderdaad met de Ctrl-toets inschakelen, maar pas nadat je de nitro hebt geïnstalleerd bij een zaak waar je je auto kunt tunen. Zaken waar je dit kunt doen zijn: Wheel Arch Angels Loco Low-Co Transfender Ik bedoel voor in MTASA, in welke auto ik het ook probeer, het lukt niet. ik weet niet zeker, aangezien ik MTA SA niet heb (heb em voor ps2) maar volgens mij kan je online geen nitro gebruiken aangezien iedereen het dan moet hebben enz. en dat teveel werk is Reageren
Bv202 Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ja, Nitro kun je inderdaad met de Ctrl-toets inschakelen, maar pas nadat je de nitro hebt geïnstalleerd bij een zaak waar je je auto kunt tunen. Zaken waar je dit kunt doen zijn: Wheel Arch Angels Loco Low-Co Transfender Ik bedoel voor in MTASA, in welke auto ik het ook probeer, het lukt niet. ik weet niet zeker, aangezien ik MTA SA niet heb (heb em voor ps2) maar volgens mij kan je online geen nitro gebruiken aangezien iedereen het dan moet hebben enz. en dat teveel werk is Online kan je wel nitro want ik zie iedereen nitro gebruiken En ik ben dan de enige die dan op bepaalde dingen niet opgeraak en dat is echt irritant. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Ja, Nitro kun je inderdaad met de Ctrl-toets inschakelen, maar pas nadat je de nitro hebt geïnstalleerd bij een zaak waar je je auto kunt tunen. Zaken waar je dit kunt doen zijn: Wheel Arch Angels Loco Low-Co Transfender Ik bedoel voor in MTASA, in welke auto ik het ook probeer, het lukt niet. ik weet niet zeker, aangezien ik MTA SA niet heb (heb em voor ps2) maar volgens mij kan je online geen nitro gebruiken aangezien iedereen het dan moet hebben enz. en dat teveel werk is Online kan je wel nitro want ik zie iedereen nitro gebruiken En ik ben dan de enige die dan op bepaalde dingen niet opgeraak en dat is echt irritant. ow ok dat wist ik niej Bewerkt: 28 december 2006 door gangstabadboys Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.