GTAVCSFreak Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 Hey allemaal ik heb LCS pas net en kan niet bij de eerste eiland komen. (Ik heb een savegame gestolen) want die ene brug dat je een scherpe bocht moet maken is een hele middenstuk af weet iemand hoe dit komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 Je start op het eerste eiland, het lijkt mij dus raar dat je hier niet kan komen. Volgens mij bedoel je met het eerste eiland Staunton Island, dat dus eigenlijk het tweede eiland is. De verbinding tussen Portland en Staunton Island, de Calahan bridge is in het begin van het spel nog niet af. Na de missie Driving Mr Leone is de brug verder afgewerkt zodat je naar Staunton Island kan. De ferry is nu ook open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 Je start op het eerste eiland, het lijkt mij dus raar dat je hier niet kan komen. Volgens mij bedoel je met het eerste eiland Staunton Island, dat dus eigenlijk het tweede eiland is. De verbinding tussen Portland en Staunton Island, de Calahan bridge is in het begin van het spel nog niet af. Na de missie Driving Mr Leone is de brug verder afgewerkt zodat je naar Staunton Island kan. De ferry is nu ook open. Nee ik bedoel ik heb een savegame gedownload en op mijn psp gezet (100%) en nu starte ik op in de 2e savehouse en ik wil die brug over in de middelste eiland en ik rij hard en ik val van de brug af want het hele middestuk is er niet. PS ik bedoel die eiland met die vliegveld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Hey allemaal ik heb LCS pas net en kan niet bij de eerste eiland komen.(Ik heb een savegame gestolen) want die ene brug dat je een scherpe bocht moet maken is een hele middenstuk af weet iemand hoe dit komt? Het is inderdaad waar dat de brug nog niet helemaal af is, echter hij is zover af dat je er met een stunt makkelijk overheen komt. Deze stunt doe je door met een willekeurige wagen heel simpel over de schans te rijden. Indien er bij jouw toch een ander probleem is raad ik je gewoon aan om een andere Savegame te downloaden en hoogstwaarschijnlijk is je probleem opgelost. Ik plaats hieronder nog even een filmpje waarin ik doormiddel van de schans van Staunton Island naar Portland ga. Veel succes erbij! Ik zie net dat mijn GIF Filmpje 5 MB is. Op Imageshack is dat te groot om te uploaden en ook in mijn bijlagen heb ik niet genoeg ruimte. Daarom heb ik hoe vervelend het ook mag zijn het filmpje op Youtube geupload. Je bekijkt het filmpje .Edit: Je had in je eerste post ook kunnen vermelden dat je de brug naar Shoreside Vale bedoelde, dit is namelijk een Lift Brug, je moet gewoon even wachten en het plateau zakt naar beneden en nu kun je wel naar Shoreside Vale. Dit is bedoeld om grote boten langs te laten die anders om moeten varen omdat ze niet onder de brug door kunnen. Bewerkt: 28 december 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Sorry ik zal uitgebreider info geven: Het gaat om deze brug: >>Plaatje brug<< Op deze eiland: >>Middestuk eiland<< Als je het niet kan zien zal ik het even anders doen maar ik hoop dat jullie voldoende info. hebben. Het lukt niet laat maar Ja sorry ik ken die namen nog niet het spijt me... Topic gesloten! PS: Bedankt!!! Bewerkt: 28 december 2006 door GTAVCSFreak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.