Little smoke gta sa Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Allerslechtse auto is in gta sa? en welke de snelste? trouwens in de ps2 zit een speciale auto dit is een fakeauto je kan er niet in maar hij rijdt wel wat is dit? Bewerkt: 28 december 2006 door Little smoke gta sa Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Probeer de zoekfunctie eens. (Ik heb ook wat dingen voor je gezocht met de zoekfunctie, maar het ligt aan de zoektermen wat voor resultaat je krijgt). Bedoel je de auto's die in de bergen spawnen en er vanaf rollen? Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Probeer de zoekfunctie eens.(Ik heb ook wat dingen voor je gezocht met de zoekfunctie, maar het ligt aan de zoektermen wat voor resultaat je krijgt). Bedoel je de auto's die in de bergen spawnen en er vanaf rollen? nee speel je gta 3 die helicopters zijn daar ook nep hier is dat ook zo het is geloof ik een sultan zo ziet het eruit Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Aha, nu snap ik wat je bedoeld. :$ Kun je even aangeven waar je ze ziet? Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Aha, nu snap ik wat je bedoeld. :$ Kun je even aangeven waar je ze ziet? in lc bij saints mark Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.