Jump to content

GTA IV screen in OPM?


Boris H.

Recommended Posts

Ik was de OPM(oficcial playstation magazine) aan het lezen toen ik een screen van GTA IV zag!

Ik weet niet of het echt is maar het was wel met het GTA IV logo en linksonderin staat in kleine letters:

Rockstar games(dan zo'n copyright logo), Rockstar north (weer copyright logo) en dan development screenshot.

hier heb ik hem ingescand: (Klik erop om hem te vergroten)

lastscanvc2.th.jpg

Er staat ook nog wat tekst naast.

Dit alles is te vinden op pagina 38

Er staat trouwens ook op pagina 125 dat GTA VCS in 2007 uitkomt. Misschien een PS2 versie?

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas moet ik je vertellen dat die screen die in de OPM staat gewoon van internet afgehaald is. Hij is al heel erg lang bekend en het is een neppe screen. Toch heel erg goed gevonden maar het is een neppe uit real-life. Een real-life foto met GTA en Rockstar logo erop geplakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat trouwens ook op pagina 125 dat GTA VCS in 2007 uitkomt. Misschien een PS2 versie?

Boris H.

Waarschijnlijk een gerucht, want als dat waar is, zou R* het bekent maken. R* zal het heus niet via een tijdschrift doen, maar gewoon via een persbericht.

Link to comment
Delen op andere websites

Raar dat dat in de OPM staat. Ik dacht dat ze vertrouwelijk waren, maar laten we afwachten. Het hoeft nog niet waar te zijn, maar eigenlijk zal Rockstar dit eerder bekend maken. Een gerucht hoeft niet altijd waar te zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...