Silverbyte Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik heb een probleempje, mijn oude bak heeft het dus begeven (Was iets mis mee), en nu heb ik sinds een paar dagen een andere PC. Je raadt het al, ik zie het niet zitten om San Andreas helemaal opnieuw te beginnen. Dus ik dacht; "Ik download gewoon een savegame". Ik die savegame in mijn GTA San Andreas Userfiles zetten, spel opstarten, staat ie er gewoon niet bij! Ik heb verscheidene Save Games geprobeerd, maar bij allen heb ik hetzelfde probleem. Wie, o wie, kan mij met dit probleem helpen? Alvast heel erg bedankt. PS: Ik heb de Zoekfunctie gebruikt, maar dat gaf geen nuttige resultaten. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Kijk even welke versie je van San Andreas hebt. Heb je V1, dan moet je een savegame van V1 nemen, heb je V2, dan moet je een savegame van V2 nemen. Heb je eventueel main.scm aangepast? Dan zul je een heel nieuw spel moeten starten. Ook bij sommige mods zal dit het geval zijn, dus zorg er voor dat SA schoon is. Als dit allemaal niet werkt, weet ik het ook niet meer Succes Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Ik had V2, die ik heb gedowngraded naar V1. Ook gebruik ik geen mods. Nog iemand die me kan helpen? Sorry voor de dubbelpost, maar ik wil dit toch even melden: De savegame staat er nu, maar als ik m' aanklik, switcht het spel terug naar Windows, en krijg ik een venstertje met een foutmelding, waarna ik de keuze heb tussen 'Rapport Verzenden' en 'Rapport niet verzenden'. Kan iemand me daarmee helpen? >>> Door GTA-Sheep: Samengevoegd<<< Iemand? Bewerkt: 29 december 2006 door Silent Thunder Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Je kan proberen om SA nog een keer te installeren, naast je oude SA. Die nieuwe houd je V2, waarmee je (als het goed is wel) savegames kan spelen, je oude SA (V1 dus) kan je dan gebruiken voor mods. Als je dat niet wil, kan je SA opnieuw installeren en een downgrade-patch er overheen gooien, maar nu een andere (misschien werkte de vorige namelijk niet goed) Veel succes Bewerkt: 29 december 2006 door Thundercover Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik heb SA al eens opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkte niet. En zoals ik al eerder aangaf, ik gebruik geen mods, dus een SA naast de eerste installeren schiet niet zoveel op. Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik heb SA al eens opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkte niet.En zoals ik al eerder aangaf, ik gebruik geen mods, dus een SA naast de eerste installeren schiet niet zoveel op. Heb je ook al V2 savegames geprobeerd, want ik heb mijne ook van v2 naar v1 gedowngrade, maar ik kon als nog alleen V2 savegames spelen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Die heb ik inderdaad ook geprobeerd, zonder succes echter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.