Koen729 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik wil aankomen want anders wil die agent GF niks van me weten. Hoe kan ik dit snel doen? Hij gaat kotsen na een paar maaltijden en dna is alles weer weg Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 net zoveel eten tot je net niet kotst Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ja, logisch toch? Als jij 10 King Size menu's moet eten ga je ook kotsen (en ik ken zelfs mensen die van 1 MacDonalds product al over hun nek gaan). Eet er niet meer dan 5 tot 7 en verlaat dan de zaak. Loop een blokje en ga weer naar binnen voor een nieuwe mega-bestelling. Dan ben je binnen no-time dik genoeg voor je date Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 net zoveel eten tot je net niet kotst Dat lijkt me ook de beste optie, en dan elke dag wat gaan eten. Reageren
Koen729 Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Gaat me niet om de date, gaat me om die beloning van 15% Toch bedankt jongens! Ik ga maar eens.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik dacht dat je niet meer dan 10 maaltijden mocht eten binnen het uur, anders ga je bij de elfde overgeven. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik koop er 10 als CJ aan moet komen. 10 maaltijden van 10 euro dat kan wel. Dan zit CJ ongeveer op de benodigde 75 % Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Ik eet dan meestal 6 maaltijden (de grootste) en als ja dat 's ochtends en 's avonds doet zit je snel vol hoor @DenkaanHenk: Bedoel je niet 10 dollar Bewerkt: 29 december 2006 door Thundercover Reageren
Twankala Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 net zoveel eten tot je net niet kotst en dan naar buiten gaan, en weer naar binnen en dan weer net zoveel eten tot je net niet kotst. zo kan je heel veel aankomen Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Volgens mij kan CJ er 11 achter elkaar eten, bij de 12de gaat hij kotsen. Reageren
michelIII Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Volgens mij kan CJ er 11 achter elkaar eten, bij de 12de gaat hij kotsen. deze gast heeft helemaal gelijk hij kan 11 keer eten >>> Door Bling: Jaja, we weten nu wel een keer na hoeveel maaltijden CJ gaat kotsen..<<< Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 ...Als je honger krijgt, gaat je Muscle-meter snel achteruit. Eten vult ook je energie weer aan. Maar als je meer dan elf maaltijden binnen zes uur eet, kots je het allemaal weer uit!...bron: Playstation Codeboek Special GTA: SA edition Dit spreekt voor zich. Reageren
60 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 ...Als je honger krijgt, gaat je Muscle-meter snel achteruit. Eten vult ook je energie weer aan. Maar als je meer dan elf maaltijden binnen zes uur eet, kots je het allemaal weer uit!...bron: Playstation Codeboek Special GTA: SA edition Dit spreekt voor zich. bedoel je 6 uur onze tijd of 6 uur gta tijd Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 ...Als je honger krijgt, gaat je Muscle-meter snel achteruit. Eten vult ook je energie weer aan. Maar als je meer dan elf maaltijden binnen zes uur eet, kots je het allemaal weer uit!...bron: Playstation Codeboek Special GTA: SA edition Dit spreekt voor zich. bedoel je 6 uur onze tijd of 6 uur gta tijd GTA tijd Oftewel: 6 minuten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.