Jump to content

Kotsen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil aankomen want anders wil die agent GF niks van me weten. Hoe kan ik dit snel doen? Hij gaat kotsen na een paar maaltijden en dna is alles weer weg :(

Geplaatst:

Ja, logisch toch? Als jij 10 King Size menu's moet eten ga je ook kotsen (en ik ken zelfs mensen die van 1 MacDonalds product al over hun nek gaan). Eet er niet meer dan 5 tot 7 en verlaat dan de zaak. Loop een blokje en ga weer naar binnen voor een nieuwe mega-bestelling. Dan ben je binnen no-time dik genoeg voor je date :Y

Geplaatst:

Ik koop er 10 als CJ aan moet komen. 10 maaltijden van 10 euro dat kan wel. :Y Dan zit CJ ongeveer op de benodigde 75 %

Geplaatst: (bewerkt)

Ik eet dan meestal 6 maaltijden (de grootste) en als ja dat 's ochtends en 's avonds doet zit je snel vol hoor ^_^

@DenkaanHenk: Bedoel je niet 10 dollar :puh:

Bewerkt: door Thundercover
  • 3 weken later...
Geplaatst:
net zoveel eten tot je net niet kotst

en dan naar buiten gaan, en weer naar binnen en dan weer net zoveel eten tot je net niet kotst. zo kan je heel veel aankomen

Geplaatst:
Volgens mij kan CJ er 11 achter elkaar eten, bij de 12de gaat hij kotsen.

deze gast heeft helemaal gelijk hij kan 11 keer eten :puh:

>>> Door Bling: Jaja, we weten nu wel een keer na hoeveel maaltijden CJ gaat kotsen..<<<

Geplaatst:
...Als je honger krijgt, gaat je Muscle-meter snel achteruit. Eten vult ook je energie weer aan. Maar als je meer dan elf maaltijden binnen zes uur eet, kots je het allemaal weer uit!...

bron: Playstation Codeboek Special GTA: SA edition

Dit spreekt voor zich.

Geplaatst:
...Als je honger krijgt, gaat je Muscle-meter snel achteruit. Eten vult ook je energie weer aan. Maar als je meer dan elf maaltijden binnen zes uur eet, kots je het allemaal weer uit!...

Dit spreekt voor zich.

bedoel je 6 uur onze tijd of 6 uur gta tijd :?

Geplaatst:

Dit spreekt voor zich.

bedoel je 6 uur onze tijd of 6 uur gta tijd :?

GTA tijd ;) Oftewel: 6 minuten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...