Jump to content

Lance


Jerrykerrebijn

Recommended Posts

Nogmaals hoe moet ik door deze level heen dat ik Lance heb vermoord? Als ik van het dak naar beneden ga en dan? Moet ik iedereen uitmoorden en hoe? Moet ik ergens heenlopen?

Please vertel ik sta echt op het punt een cheat te gebruiken maar tot dusver niet nodig gehad en dat wil ik eigenlijk ook niet gebruiken maar als het niet anders kan....

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de missie Keep your Friends Close???

Dan moetje gewoon net zolang mannetjes afknallen totdat lance in je huis op de trap verschijnt en hem dan vermoorden. Bij dat ene kamertje in je huis ligt ammonutie en gezondheid, zodat hij niet zo moeilijk is

EN gebruik geen cheats, dan kan je score ver achteruit gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt das die missie.... Je hebt gelijk dat Lance dan tevoorschijn komt. Je moet hem dan achtervolgen naar het dak waar je vervolgens hem en een groep afmaakt. Als je dan vervolgens naar beneden gaat naar de centrale hal zeg maar...dan komt die andere vent tevoorschijn en wat moet ik vanaf daar heen? Alleen maar schieten??? Moet ik niet de trap af naar beneden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...