Gta Gangsta Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Hallo ik had een vraagje... :huh: Wat krijg je van al je vriendinnen als je meer procent bij ze haalt? :huh: En als ze je dumpen kan je het spel dan nog uitspelen of 100% halen?????? :huh: Alvast bedankt :ph34r: Gta Gangsta :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Unlockable How to Unlock Gimp Suit: Get your relationship to 100 percent with Millie Medic Outfit: Get your relationship to 100 percent with Katie Zhan Overalls Outfit: Get your relationship to 100 percent with Helena Pimp Outfit Get: your relationship to 100 percent with Denise Robinson Police Outfit Get: your relationship to 100 percent with Barbara Racing Outfit Get: your relationship to 100 percent with Michelle dat dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Al die wijfen willen dat je een dikzak bent.. Ja daahaag.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ik ga hem niet vetmesten man dan rent hij nog langzamer dan mij dat wil ik niet maar dat politiepak lijkt me wel handig of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 als je de hoofd missies uit hebt gespeeld, en je hebt niets te doen zou je dat toch kunnen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 hey gastjes, als je de zoekfunctie gebruikt zie je dat er meerdere topics over zijn. kzeg het maar ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Kan je ze toevallig ook terug op een of andere manier levend maken, want ik heb er eentje toevallig vermoord en dan gesaved Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 :angry: wanneer stopt dat vriendinnen gedoe ik vind dat maar ergelijk iedere keer moet je verplicht daten anders gaat de meter achteruit :angry: stom gedoe :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.