Jump to content

Space Explosion

Recommended Posts

Geplaatst:

Vind hem inderdaad ook erg mooi! dat groene licht spreekt me dan ook vooral aan :)

uhh mss 1 of 2 tips:

1. als het in de ruimte is kan je er mss wat sterren omheen doen en/of andere planeten? zou erg tof staan

2. de titel is niet erg super vind ik zelf dan :engel: maar verder alles goed :)

een 8! :bier:

Geplaatst:

Hij is mooi zoals hij is. Alleen de kwaliteit lijkt wat laag, het is .jpg maar waarschijnlijk een lage. Zet de kwaliteit op zijn hoogst, of sla hem op als .png

80% - Ziet er goed uit.

Geplaatst:

In deze signature mis ik diepte, mede daardoor trekt het me niet aan. Verder is het boom niet bijpassend, omdat het nogal afzeikt in vergelijking met de andere kleuren.

Geplaatst:
Hij is mooi zoals hij is. Alleen de kwaliteit lijkt wat laag, het is .jpg maar waarschijnlijk een lage. Zet de kwaliteit op zijn hoogst, of sla hem op als .png

80% - Ziet er goed uit.

Is wel op hoogste kwaliteit opgeslagen, hoor.

Is alleen gemaakt op mijn oude pc, dus die slaat het automatisch wat minder goed op. :?

Maar allemaal bedankt voor rates en comments. :*D

Geplaatst:

80% - Ziet er goed uit.

Is wel op hoogste kwaliteit opgeslagen, hoor.

Is alleen gemaakt op mijn oude pc, dus die slaat het automatisch wat minder goed op. :?

Maar allemaal bedankt voor rates en comments. :*D

.JPG is niet de hoogste kwaliteit hoor, misschien heb je wel op 'Maximum' opgeslagen maar dan nog. Als je .PNG opslaat is het waarschijnlijk wat beter.

opslaanalsfi0.png

Opslaan als -> .PNG

Ferre kan ook bedoelen dat het wat pixelig is de sig, bv. je text. Zet hem op Smooth of Sharp. Je kan ook een Image-Apply image doen. Dan Filter-> Sharpen -> Sharpen , dan naar Edit-Fade sharpen en neem een opacity dat het mooier maakt (scherper).

Nu mijn rate :

Mooi gemaakt die sig, niet mijn stijl maar toch vind ik hem iets hebben. Alleen vind ik dat de lichtovergang niet echt klopt. Doe Image-> Apply image en ga dan naar Filter-> Render -> Lightning effects en kies iets mooi, zo klopt de lichtinval een beetje. Is deze signature gemaakt met deze tut?

Zoals hij nu is geef ik hem een 78%, als je mijn raad opvolgt toch een 84 %. :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet ook wel dat png scherper is, maar er zijn sites die dit niet altijd goed ondersteunen. Dus daarom pak ik altijd jpg.

En licht komt wel uit midden maar valt niet echt op, beetje pixelig inderdaad.

En heb geen tut gebruikt bij deze.

Bewerkt: door solique

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...