Jump to content

help GTA SA wilt egt niet opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

nou dit is mijn probleem. ik heb gta geintalleerd en als ik hem wil opstarten, komt er dat andere cursor van een CD. maar hij ziet de CD ofzo niet. kan iemand me helpen?plz i beg you _O_

Geplaatst:
nou dit is mijn probleem. ik heb gta geintalleerd en als ik hem wil opstarten, komt er dat andere cursor van een CD. maar hij ziet de CD ofzo niet. kan iemand me helpen?plz i beg you _O_

Soms wil je pc hem niet automatisch opstarten, dan kun je proberen om via: Deze computer>op het tekentje van Gta Sa dubbelklikken. Als hij het op die manier ook niet doet is het hoogs waarschijnlijk dat inderdaad je cd stuk is. Bekijk de cd op krasjes en/of stof, probeer met een zacht vochtige doek (geen schoonmaak midellen gebruiken) schoon te maken. Wie weet kan je pc hem dan wel lezen. Als hij het daarna nog steeds niet doet kan het liggen aan de krasjes die zich bevinden op het dvd-rommetje (Gta Sa) Als dit allemaal niet het geval is dan heb je waarschijnlijk geen goede Dvd-rom drive dus mischien draait hij alleen Cd-rom's af?

Succes ;) Groet gammie

Geplaatst:

Wat ik heb geprobeert, is een cd crack downloaden, Dan werkt hij wel (Bij mij dan)

Misschien illegaal, Maar het werkt wel..

Ik heb ook de orginele versie die niet werkte.. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...