Koen729 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Hallo, Ik wil nu dus gaan daten met die ene in de badlands, maar ik heb daar te veel spieren voor. Hoe haal ik die weg? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Hallo,Ik wil nu dus gaan daten met die ene in de badlands, maar ik heb daar te veel spieren voor. Hoe haal ik die weg? Je komt wel van je spieren af als je of niet gaat trainen of weinig gaat eten. Als je weinig of niet gaat eten gaat er fat af, dus dan worden je spieren ook minder. Ga eens een stukje rennen, en laat die auto staan bijvoorbeeld. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Een tijdje niet eten, en als dan al je vet weg is dan beginnen je spieren weg te gaan (eerst 0 vet hebben). Je kan natuurlijk ook een trainer of cheats gebruiken edit: 1 minuutje te laat Bewerkt: 29 december 2006 door MartyCeha Reageren
Koen729 Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Dat gaat dus niet werken, want ik moet ook 25% vet hebben Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 En als je dan wat spieren bent verloren moet je weer gaan eten Reageren
kevin software Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 of je kan een trainer gebruiken Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Dat gaat dus niet werken, want ik moet ook 25% vet hebben Daar is ook een oplossing voor hoor Koen- -Als eerst ga je met CJ gewoon niets eten, laat hem maar uithongeren ga veel buiten lopen/rennen, dan zal inderdaad het vet afnemen en dus ook de spieren. -Als eenmaal de spieren laag genoeg zijn, kun je gaan eten tot dat hij 25% vet heeft. Dat is alles Alleen door dan weer te gaan trainen kweek je je spieren weer trug. Succes! Groet gammie. Edit: Ik typ niet snel genoeg MartyCeha was me net voor Bewerkt: 29 december 2006 door gammie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Betere manier niet eten en een tijdje zwemmen en duiken dan gaat het er sneller vanaf dan je gaat rennen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Hallo,Ik wil nu dus gaan daten met die ene in de badlands, maar ik heb daar te veel spieren voor. Hoe haal ik die weg? Een andere mogenlijkheid om met Helena WANK-stein te daten is om eerst alle Oysters (oesters) te verzamelen. Met alle oesters maakt het niet uit hoeveel vet en spieren je hebt ze wil zowiezo met je uit, daarnaast zal ze al gelijk na de allereerste (succesvolle) date vragen of je binnen komt voor 'n 'bakkie koffie'. Edit: Dit geldt voor alle 6 de meiden, ik las net nog je topic "kotsen", je bent dus op dit moment op de versiertoer dus i.p.v. constant met spieren en vet bezig te zijn is het handiger om alle oesters te verzamelen. succes Bewerkt: 29 december 2006 door _KoE_Mzungu Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Dat gaat dus niet werken, want ik moet ook 25% vet hebben Daar is ook een oplossing voor hoor Koen- -Als eerst ga je met CJ gewoon niets eten, laat hem maar uithongeren ga veel buiten lopen/rennen, dan zal inderdaad het vet afnemen en dus ook de spieren. -Als eenmaal de spieren laag genoeg zijn, kun je gaan eten tot dat hij 25% vet heeft. Dat is alles Alleen door dan weer te gaan trainen kweek je je spieren weer trug. Succes! Groet gammie. Edit: Ik typ niet snel genoeg MartyCeha was me net voor Wat ik hier ook zeker aan moet toevoegen is dat je het spel NIET mag opslaan. Dit heeft hetzelfde effect als eten en hierdoor verlies je weer geen spieren. Allersinds veel succes. Groet Kristof Bewerkt: 29 december 2006 door kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.