Jump to content

Wie weet een online pokemon spel?

Recommended Posts

Geplaatst:

wie weet ene site waar je online pokemon kan spelen

waar je kan rond lopen en pokemon kan vangen enzo ik kan www.pokemoncrater.com al maar die vind ik niet zo leuk wie weet er ene gewone site waar ik dat kan spelen zonder te betalen

Geplaatst:

Ik denk dat dat nog niet bestaat nu alsinds niet ,ik denk dat toch dat dat niet bestaat .Ik wens je geluk met je zoektocht

Greets Syfes

Geplaatst:

waar je kan rond lopen en pokemon kan vangen enzo ik kan www.pokemoncrater.com al maar die vind ik niet zo leuk wie weet er ene gewone site waar ik dat kan spelen zonder te betalen

Er is wel Netbattle, een progamma dat je download op je pc. Dan kies je je pokemons+aanvallen en kan je tegen iemand vechten. Geen speelwereld jammergenoeg, maar wel goed vechten.(google even voor Netbattle)

Geplaatst:

Er is wel Netbattle, een progamma dat je download op je pc. Dan kies je je pokemons+aanvallen en kan je tegen iemand vechten. Geen speelwereld jammergenoeg, maar wel goed vechten.(google even voor Netbattle)

Lol, dat had ik vroeger op mijn pc..

Niet te geloven wat een dom spel :duh:

Geplaatst:

Ik heb even op google gezocht en vond deze game Pokemon Online. Voor zover ik kan zien is het met taken die je moet volbrengen en gewoon trainen dus net zoals de originele games. Misschien het proberen waard?

Geplaatst:
Ik heb even op google gezocht en vond deze game Pokemon Online. Voor zover ik kan zien is het met taken die je moet volbrengen en gewoon trainen dus net zoals de originele games. Misschien het proberen waard?

Het lijkt we wel leuk maar bij de registratie snap ik 1 ding niet deze vraag :If you were referred to this site by an existing member of Pokémon Online, enter their name here.

Referrer:

Wat moet ik daar op antwoorden?

ik ben slecht in engels :$

Geplaatst:

Daar staat, Door welk lid ben je op de site gekomen. Dan bedoelen ze wel een lid van die site he, Ook al ben je dus door niemand van die site daarop gekomen laat je heb gewoon leeg.

Rullez :t

Geplaatst:
Daar staat, Door welk lid ben je op de site gekomen. Dan bedoelen ze wel een lid van die site he, Ook al ben je dus door niemand van die site daarop gekomen laat je heb gewoon leeg.

Rullez :t

Maar dan doet hij het niet en ik kan geen 1 jah die gats die die site vertelde maar weet zijn account naam niet :?

Geplaatst:

Jeeh Dankje heb maar wat in gevuld een naam die vast wel bestond en hij deed het Dankje wel :*D

Geplaatst:

Ik heb ene account enzo maar ik vat er nix van :S jij zij trainen enzo maar ik kan dat nergens vindne moet je iets downloaden? want er staat aan het begin iets met downloaden en ik zie ook wle plaatjes van poppetjes met pokemons enzo maar hoe kom ik daar ofsow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...