Gleto Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hij geeft aan dat er geen server online zijn maarja lijkt me wel dat die mensen van dat spel 24 uur per dag hosten denk ik Reageren
Rullez Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wie weet moet je eerst een server keuze maken ergens. Of er zitten gewoon te veel mensen op het spel, dus dan moet je het later nog even weer proberen. Doe hij het dan weer niet dat had ik een mail gestuurd naar de eigenaar, om te zeggen dta je het niet kan spelen. Rullez Reageren
Theelepeltjuhhhhhhh Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Jah maar het is zo het is een soort forum ofosw maar er staan ook plaatjes van trainen en ik weet hoe je pokemons dan kan trainen ik ben dan ook egt ingelogd maar er staat nergens ga naar weet ik veel om poekoms te vangen dus ik vat dat niet:S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.