RS-modder Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Hoi ik heb net een plaatje gemaakt met photoshop. Maar ik zie niet het plaatje bij mijn afbeeldingen maar het photoshop tegen en kn hem ook niet uploaden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Hoi ik heb net een plaatje gemaakt met photoshop.Maar ik zie niet het plaatje bij mijn afbeeldingen maar het photoshop tegen en kn hem ook niet uploaden. Dan denk ik dat je hem perongeluk als .PSD hebt opgeslagen, zoiets kun je niet uploaden bij Imagehack. Je moet hem opslaan als .PNG, dan krijg je de beste kwaliteit. Als .JPG kan ook, maar dan gaat er wel wat kwaliteit weg. Zie het plaatje: Reageren
RS-modder Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Bedankt want ik heb net photoshop dus snap het nog niet zogoed oja gefeliciteerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.