gammie_ Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Beste leden, mijn moeder had ooit een Cd Lens Cleaner gekocht voor haar dvd (de lens schoon te maken) op de cd staat: Cleans CD & DVD Drives CD Players DVD Players. Nou is mijn vraag kan ik hem ook voor mijn Ps2 gebruiken? Groet gammie Reageren
ArticLight Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Hey, Volgens mij wel, mijn neefjes PS2 was ook eens kaduuk en toen heb ik hem weer gemaakt door de lens schoon te maken met zo'n doekje. Maar check altijd even of er geen vuiltjes op de doek zitten. Misschien vind je nog wel iets nuttigs in de handleiding. Reageren
j0ry Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Jaa dat moet je zelf om het half jaar doen je lens goed schoonmaken ik breng het altijd naar een fabriek en daar maken ze het schoon Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Bedankt Dan ga ik zo de Cd Cleaner gebruiken. Groet gammie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.