boost Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Ik heb die missie al gedaan dat je dat ene huis in moet en dozen met wapens pakken enzo.. dat lukte, maar als je nou zelf een huis wilt beroven ? Ik heb al zo´n busje.. en als ik langs huizen loop kan ik er niet in (haast overal branden lampen) En waar kan je je spullen verkopen ? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Een geniaal onderdeel van dit forum: de zoekfunctie! click Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blackeye Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 als je in zo'n busje zit moet je op R3 duwen dan komen er pijltje's voor de huizen te staan waar je kunt inbreken ols de tijd die je hebt om is komt er een icoon op de map te staan waar je het kunt verkopen :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Hoe kom je aan zo busje....? Ik wil ook graag beroven maar ik begrijp er niks van.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KraBoe Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 waar kan k zo een busje vinden????? en hoe heet dat busje?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 waarom opent iemand altijd een tweede of derde topic zoek is eerst en als het er niet staat dan open je een topic echt lomp he!? :angry: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 dat ''busje'' heet de boxville en is te vinden bij de gym in Los Santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.