Jump to content

De paarse Gebieden Veroveren

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie wil even de paarse gebieden veroveren? Ik krijg telkens nogal lag doordat er 4 partijen tegelijk aan het strijden zijn (Grove, Ballas, Varrios, Politie) Geen cheats/ mods.

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik wel..

Hoeveel gebieden zijn het trouwens, als het er veel zijn ben ik wel even bezig waarschijnlijk..

• Edit:
    Oke, ik ga er zo mee bezig, ben nog even ergens anders mee bezig.
  • Edit II:
    Hoeveel members van de Ballas ik ook neerknal in het paarse gebied, er wordt geen gangwar gestart. Maar goed, ik probeer het nog een keer..
  • Edit III:
    Ik schiet steeds groepen van 3 á 4 neer, maar er wordt niets gestart.. gek.
  • Edit IV:
    Wat mij betreft mag iemand anders het even proberen, hoe of wat ik ook doe, niets werkt.

Bewerkt: door -Matthijs-
Doe ik wel..

Hoeveel gebieden zijn het trouwens, als het er veel zijn ben ik wel even bezig waarschijnlijk..

2 Maar :)

EDIT: dat had ik dus ook, probeer eens 2 groepjes van 3 of meer naar elkaar te 'brengen' en knal ze dan af.

Bewerkt: door Koen-

Ik zal wel even kijken of mij iets lukt...

Edit: zelfde probleem als jullie. Heb je iets vreemds gedaan met de savegame?

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:
Ik zal wel even kijken of mij iets lukt...

Edit: zelfde probleem als jullie. Heb je iets vreemds gedaan met de savegame?

Neee...

Geplaatst:

Koen, wat heb je gedaan met je savegame sinds de savegame uit dit topic?.

Daarin zijn die twee gebieden al wel veroverd en heb je ook alle missies al gehad. Misschien dat je met die savegame kunt verder spelen.

Geplaatst:

De ballas vielen mijn hood aan en toen liep ik dat gebied in, toen rende ik weg want ik had nog meer héél weinig leven...

Raar, want ze hadden geen enkel gebied meer, dus zouden ze je ook niet meer kunnen aanvallen. :?

Edit:

Niet meer aanvallen? Ik wordt zo vaak aangevallen hoor :?

Dat blijft raar want officieel heb je ze uitgeroeid. Dus heb je geen gangwars meer.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:
Raar, want ze hadden geen enkel gebied meer, dus zouden ze je ook niet meer kunnen aanvallen. :?

Niet meer aanvallen? Ik wordt zo vaak aangevallen hoor :?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...