Jump to content

multi theft auto sanandreas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey mensen ik heb nu gta san op de ps2 maar jah uitgespeeld je kent het wel en word beetje saai nu

dus ik d8 ik kijk nog ff op deze site en zie ik multi theft auto voor de pc dus nu komt het

ik ben van plan om sanandreas te kope voor de pc en dan online.

maar is dit wel leuk?

en wat kan je allemaal doen?

en kan je je auto nu wel uit enzo?

nou ik hoor het wel :cya::cya::cya:

al vast bedankt _O__O__O__O_

Bewerkt: door erwinv
Geplaatst:

Welkom op het foum :cya:

Het is zeker leuk op de PC.

Voor DM kan je in dit topic de video kijken : >>Klik<<

En MTA Race kan je bij de downloads hierboven downloaden Link

Hopelijk heb ik je genoeg geholpen.

~Whoop

Geplaatst:

Heb je geen zin in wachten, en stap je online toch liever uit je auto dan kun je natuurlijk ook nog SA-MP downloaden. MTA is vooral voor het racen, SA-MP voor het schieten en het vrij rondlopen. Je kan SA-MP hier downloaden, veel plezier!

PS: Je zegt dat je San Andreas waarschijnlijk gaat kopen, als je dat gaat doen heb je een V2 van de game. Er zijn namelijk verscheidene versies. Om online te kunnen spelen heb je V1 nodig, download en instaleer deze patch, en instaleer daarna pas MTA of SA-MP.

Geplaatst:
Heb je geen zin in wachten, en stap je online toch liever uit je auto dan kun je natuurlijk ook nog SA-MP downloaden. MTA is vooral voor het racen, SA-MP voor het schieten en het vrij rondlopen. Je kan SA-MP hier downloaden, veel plezier!

PS: Je zegt dat je San Andreas waarschijnlijk gaat kopen, als je dat gaat doen heb je een V2 van de game. Er zijn namelijk verscheidene versies. Om online te kunnen spelen heb je V1 nodig, download en instaleer deze patch, en instaleer daarna pas MTA of SA-MP.

oke hoe insteleer je dezen enzo want ik kom er nit echt uit??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...