Grillo Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Waar kun je in SA zien welke dag van de week het is? Ik heb dit al eens gevraagd geloof ik maar ik vergeet het telkens :$ ps. waarom is Ruurd31 gestopt? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 De dag van de week kun je zien door (buiten een voertuig) de [TAB] in te drukken. En Ruurd31 is niet gestopt, maar de toegang tot het forum is hem door de crew ontzegd. Daarover doen we echter verder geen mededelingen..... Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Tab een dan linksonder of / en dan linksonder. Welkom nog op het forum! Ruurd is gebanned om ruzie! Edit:Danny weer he, te laat. >>> Door GTA-Sheep: Niemand verslaat Super-Sheep <<< Grr, ik versla je nog! Bewerkt: 29 december 2006 door gtaboy107 Reageren
Grillo Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 wat heeft hij dan gedaan? vond hem altijd heel vriendelijk en behulpzaam Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Dagen van de week: PC: Tab-toets ingedrukt houden PS2: L1-toets ingedrukt houden X-box: ? Reageren
Jorair Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 wat heeft hij dan gedaan? vond hem altijd heel vriendelijk en behulpzaam Dat was hij ook, maar de crew heeft hem de toegang ontzegd. En zoals 'super-sheep' al zei (zie quote hieronder) zullen ze hier verder niets over loslaten. En Ruurd31 is niet gestopt, maar de toegang tot het forum is hem door de crew ontzegd. Daarover doen we echter verder geen mededelingen..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.