Jump to content

Sweets girl en robbing uncle sam

Recommended Posts

Geplaatst:

Ze willen maar niet lukken.

Sweets girl:

Het is me gelukt die ventjes te verslaan, maar dan komen er autos van een vijandelijke gang en stappen sweet en die girlfriend uit je auto en ik weet niet meer wat ik moet doen, sweets girlfriend was meteen dood.

Robbing uncle sam:

Het lukt nooi. OF ik OF Ryder gaan altijd dood en ik krijg die kisten moeilijk op m'n dinges....karretje.

Heeft iemand tips voor deze twee missies? Ik wil ze graag zelf doen.

Ik speel zonder cheats trouwens.

Geplaatst:
Nu moet je een auto stelen met 4 zitplaatsen, als je een auto hebt rij dan naar de marker toe. Daarna hoef je alleen nog naar Grove Street te rijden en heb je de missie gehaald! Let wel op: onderweg word je achtervolgd door de Seville Boulevard, dus schiet wel op!

Hoezo? Sweet en zijn girlfriend stapten gewoon weer uit!

Geplaatst:
Robbing uncle sam:

Het lukt nooi. OF ik OF Ryder gaan altijd dood en ik krijg die kisten moeilijk op m'n dinges....karretje.

Wat ik deed was eerst over het hek klimmen en dan naar de loods waar de heftruck stond, en alvast een paar van die kisten buiten leggen. Vervolgens het hek open maken en alle kisten in de truck leggen. Wat ook helpt is een auto voor Ryder zetten, dan wordt 'ie minder vaak door kogels geraakt. succes ;)

Geplaatst:
Robbing uncle sam:

Wat ik deed was eerst over het hek klimmen en dan naar de loods waar de heftruck stond, en alvast een paar van die kisten buiten leggen. Vervolgens het hek open maken en alle kisten in de truck leggen. Wat ook helpt is een auto voor Ryder zetten, dan wordt 'ie minder vaak door kogels geraakt. succes ;)
Ik wil hier nog aan toevoegen dat elke keer als je schoten hoort dit betekent dat Ryder en een soldaat met elkaar bezig zijn, stap dan uit de vorkheftruck en schiet zelf die soldaat dood. Ryder houdt het in z'n eentje namelijk bijna nooit alleen vol. De tip om pas op het laatst de poort te openen is ook een goede tip, hierdoor ben je sneller klaar met het inladen v/d 6 kisten.

succes 8)

Geplaatst:

Hallo,

Als je ze al gelukt zijn (dat hoop ik voor je), dan is dat mooi. Als je het niet wil lukken (wacht eerst op reply), doe ik het wel even voor je!

Groeten, Sef

Geplaatst:

Bij robbing uncle sam:

Als Ryder beschoten wordt, roept ie "Shit, CJ, shit!", stap dan snel uit en knal de soldaatjes dood.

Geplaatst: (bewerkt)

Mmm, ik zal het zo dadelijk proberen, bedankt voor de tips :D

EDIT:

Robbing uncle Sam gelukt!

Sweet's girl probeer ik vanavond.

Hij is gelukt door de truuk met eerst de dozen buiten te zetten :D

EDIT2:

De andere is ook gelukt!!

post-60395-1167648612_thumb.jpg

Bewerkt: door Bv202
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Kijk hier voor Sweet's Girl.

Mijn tip, ga niet achter auto's zitten. Ik zou rustig rijden. Als je daar bent moet je bukkend rondlopen...

Op de terugreis: Rijdt niet te wild...

Geplaatst:
Kijk hier voor Sweet's Girl.

Mijn tip, ga niet achter auto's zitten. Ik zou rustig rijden. Als je daar bent moet je bukkend rondlopen...

Op de terugreis: Rijdt niet te wild...

hoe kan je dan bukkend lopen met de xbox?

Geplaatst:
hoe kan je dan bukkend lopen met de xbox?

Volgens mij gaat dat met de linker stick van de XBox controller, maar dit weet ik niet zeker, ik heb hem namelijk niet op de XBox. Misschien kun je even in het boekje kijken, daar staan de controls vast in. (Zoek naar crouch)

Ik raad je aan om de Seville Boulevard gangmembers over te rijden of ze met een driveby te vermoorden, de genen die op straat of op de stoep staan kun je in ieder geval zo vermoorden, die op de trap en dergelijke staan moet je gewoon vermoorden, zoek dus eerst een goeie schuilplaats op, achter een muurtje en een auto kan eigenlijk ook wel. Richt dan rustig op de vijandelijke gang members en kill ze (headshot is het meest effectief). Ik raad je aan om een goed wapen te pakken, zoals de AK-47, dit wapen is erg sterk en je kan er ver mee schieten. Je vind dit wapen 2 keer in Los Santos, kijk op deze pagina voor de precies lokatie. Dus dekking zoeken en goed richten, behalve dat is het ook handig om 1 of 2 gang members mee te nemen, hun schieten ook op de vijanden dus misschien vermoorden ze 1. Je kan ze meenemen door op ze te richten en dan op de D pad te drukken (volgens mij), hun gaan bij je in de auto en zullen dan op de vijanden schieten.

Bij het terug rijden kan ik je niet erg helpen, veel succes martje! :)

Geplaatst:

Ik rij altijd zo veel mogelijk Seville Boulevard mannetjes om, dan ga ik naar de garage waar de Seville tag op staat. Vanaf daar ga ik gebukt door tot het muurtje en dan knal ik alle Seville's af. Als laaste dat mannetjes wat op de flat zélf zit. Nu zal je door Sweet worden gebeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...