Jump to content

Sweets girl en robbing uncle sam

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

dankje, alleen hoe kan het dat ik dood ben zonder dat ik amper 1 dood heb kunnen rijden, mijn energie balk is wel gewoon helemaal vol

edit tsss 30 ste keer ofzo en nog niet gelukt :(

Bewerkt: door martje
Geplaatst:
dankje, alleen hoe kan het dat ik dood ben zonder dat ik amper 1 dood heb kunnen rijden, mijn energie balk is wel gewoon helemaal vol

edit tsss 30 ste keer ofzo en nog niet gelukt :(

Zorg dat je van te voren ook een body-armor hebt, er ligt er één achter het huis van Sweet onder het viaduct, kijk op >deze kaart< voor locaties van body-armors. Daarnaast is het ook handig om een sterk wapen te nemen waarmee je ze van een redelijke afstand neer kan schieten, persoonlijk vind ik de Desert Eagle voor deze missie uitermate geschikt, klik >hier< voor de vindplaatsen van de Desert Eagle. Als je ze op redelijke afstand neerschiet is deze missie makkelijk te halen zonder ook maar één kogel te hoeven incasseren. 8) succes martje
Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik altijd doe, is een stevige wagen pakken, zoals de Mule (Deze vind je vaak in het havengebied van Los Santos, het enige nadeel is dat ze niet erg snel zijn).

Ga dan naar de plek toe waar Sweet zit, en verschuil je achter de Mule, en schiet van daar af alle

Seville Boulevard gangmembers neer.

Na een tijdje zal je wagen -vanzelfsprekend- vlam vatten, en moet je snel wegwezen, omdat

je anders zelf het loodje legt. ;)

Schiet nu alle mannetjes op de trap en het balkon neer.

Je hebt nu een 4-deurs wagen nodig, ik kan de Emperor aanbevelen, deze heeft namelijk nog

een aardig goede snelheid.

Met de rit kan ik je verder niet helpen, omdat iedereen een andere

route neemt, en er dus niet echt tips voorhanden zijn.

EDIT: Ik zie net dat het je al gelukt is.

Bewerkt: door Silverbyte

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...