ACID Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 ik zoek de naam van een 2e wereld oorlog serie het was een tijdje geleden nog op rtl5, in iedergeval niet mash of o moeder wat is het heet, maar die andere Reageren
Rick.H Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ging dat niet over die Hotel houder in een dorpje ergens in Frankrijk en dat hij in het verzet was? En een vrouw heeft maar die fet lelijk was dus ging hij steeds met de serveerster sjansen Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Band of Brothers is een serie over de tweede wereld oorlog. Ook Allo Allo waar congo naar verwijst speelt zich af in de tweede wereld oorlog. Edit: Waarschijnlijk bedoel je Dad's Army/Daar komen de schutters. Bewerkt: 29 december 2006 door HerrieM Reageren
Rick.H Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Band of Brothers is een serie over de tweede wereld oorlog. Ook Allo Allo waar congo naar verwijst speelt zich af in de tweede wereld oorlog. He bedankt, de tittel van die sierie was ik kwijt Allo Allo dat was het Reageren
ACID Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 nee, het is niet mash, allo allo, band of brothers of oh moeder wat is het heet de serie die ik bedoel was met allemaal ouwe soldaten Reageren
Wesley Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 nee, het is niet mash, allo allo, band of brothers of oh moeder wat is het heetde serie die ik bedoel was met allemaal ouwe soldaten Soldaat van Oranje? Zwartboek ? Een brug te ver/A Brigth too far (Ofzo)? Als het echt niet ééntje daarvan is, dan zou ik het niet weten. Misschien kun je eens wat meer vertellen over die film, dan wordt het voor ons duidelijker! Reageren
Ewoud Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) M*A*S*H* , Allo Allo, Dad's Army Bewerkt: 1 januari 2007 door Ewoud Reageren
ACID Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 nee het is ook geen van deze serie's het is een serie met wat ouwere engelse soldaten Reageren
Preddy Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Weet je misschien nog hoe de intro ging? Zoiets is namelijk ook heel kenmerkend voor een serie, misschien dat we je zo het goede antwoord kunnen geven. Reageren
Yohan Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Recentelijk werd de oorlogsserie Over There uitgezonden op RTL7, (ja ik weet dat jij RTL 5 zei) was alleen niet in de 2e Wereld Oorlog, ik zou ook niet weten welke serie je bedoeld verder is Band of Brothers nooit bij RTL uitgezonden naar mijn weten... Reageren
ACID Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 nou oke mensen laat dan maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.