cheizz Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 ik heb net San Andreas gedowgrade (ik had V2). maar nu ik SA opstart en ik run een savegame (die ik dus in V2 ben gestart) kan ik gewoon in die game spelen dus hij gaat gewoon verder waar ik was gebleven. hoe kan dit ik heb altijd gehoord dat savegames van V2. niet werken bij V1! Reageren
Rick.H Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 blijkbaar werken ze bij jou wel. Reageren
Ophion Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Nouja ^^ Beter zeg ik dan maar. meschien stond er dat je versie 1 save game niet in 2 kan gebruiken xD EDIT: Congo was me voor Bewerkt: 29 december 2006 door jovu123 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Dat is normaal. V1 is eigenlijk met bijna elke savegame te gebruiken, behalve als er aan de main.scm geknoeid is. Maar V2 kan écht alléén maar V2 savegames aan. Dus: V1 -> V2 savegames kan niet. V2 -> V1 savegames kan wel. Bewerkt: 29 december 2006 door Flying Dutchman Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Dat klopt niet hierboven. Hij (die het topic is gestart) zegt dat hij V2 savegame in V1 kan draaien. Wat is nu goed?! Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Dat is normaal. V1 is eigenlijk met bijna elke savegame te gebruiken, behalve als er aan de main.scm geknoeid is. Maar V2 kan écht alléén maar V2 savegames aan.Dus: V1 -> V2 savegames kan niet. V2 -> V1 savegames kan wel. Dit is niet waar. Er is verschil tussen de main.scm van v1 en v2. Als je v1 hebt zul je de v2 scripts moeten gebruiken om deze te kunnen downloaden. Als je gedowngrade hebt en je kunt je eigen oude v2 savegames nog gebruiken is er iets niet goed gegaan in de downgrade. Bewerkt: 29 december 2006 door HerrieM Reageren
Rick.H Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Dat klopt niet hierboven. Hij (die het topic is gestart) zegt dat hij V2 savegame in V1 kan draaien. Wat is nu goed?! Dat klopt wel: cheizz dacht dat als je V2 save games hebt je ze niet kan draaien in V1 maar dat kan dus wel want je niet kan is: V1 save games in V2 doen Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Dat is normaal. V1 is eigenlijk met bijna elke savegame te gebruiken, behalve als er aan de main.scm geknoeid is. Maar V2 kan écht alléén maar V2 savegames aan.Dus: V1 -> V2 savegames kan niet. V2 -> V1 savegames kan wel. Dat werkt mekaar tegen.... Er staat toch: V2 met V1 savegames kan wel???? Bewerkt: 29 december 2006 door VWO-er Reageren
cheizz Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 t is al gelukt het blijkt dus dat savegames van V2 ook in V1 kunnen. ik wilde wat kleren modden en dat is nu gelukt tnx allemaal Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Dat is normaal. V1 is eigenlijk met bijna elke savegame te gebruiken, behalve als er aan de main.scm geknoeid is. Maar V2 kan écht alléén maar V2 savegames aan.Dus: V1 -> V2 savegames kan niet. V2 -> V1 savegames kan wel. VWO-er, je begrijpt mij kennelijk verkeerd. Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen: V1 Savegames gebruiken op V2 kan níet. V2 Savegames gebruiken op V1 kan wél. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ja, als je het zo bekijkt klopt het wel.... Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 ik heb net San Andreas gedowgrade (ik had V2). maar nu ik SA opstart en ik run een savegame (die ik dus in V2 ben gestart) kan ik gewoon in die game spelen dus hij gaat gewoon verder waar ik was gebleven. hoe kan dit ik heb altijd gehoord dat savegames van V2. niet werken bij V1! Ik heb m'n GTA laast ook gedowngrade en ik heb precies hetzelfde als jou, maar ik denk dat dat zo is, omdat hij toch een beetje in V2 staat waardoor je V2 en V1 save games kan spelen Alleen weet ik niet zeker als je V1 save games kan spelen, volgens mij wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.