gta player Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 (bewerkt) waar staat een politie helikopter? Bewerkt: 15 november 2004 door gta player Reageren
mathijsie Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 ja ik kan er ook geen vinden maar ik denk toch bij een politiebureau ofzo Reageren
gta player Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2004 ik heb wel een twee player missie gevonde waar je die politie heli gebruikt: Helicopter: Location: Los Payasadus, Desert Weapon: Tec-9 Vehicle: Police Maverick Goal: Destroying vehicles Reageren
gta player Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2004 yes!!!!!! ik heb hem gevonde! politie bureau in los santos hij staat op het dak niet op een landings H gewoon op een plat dak. Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 (bewerkt) AIGHT THNX voor de locatie ik hat er ook nog geen 1 gevonden BTW:in FORT CARSON BONE COUNTY staan een vliegtuig je kan er wel in maar niet mee vliegen <_< <_< hij staat vast tussen een boom een huis een paal en een hek <_< Bewerkt: 16 november 2004 door tupac Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 AIGHT THNX voor de locatie ik hat er ook nog geen 1 gevonden BTW:in FORT CARSON BONE COUNTY staan een vliegtuig je kan er wel in maar niet mee vliegen <_< <_< hij staat vast tussen een boom een huis een paal en een hek <_< lol @ Tupac Da's nou lullig! HaHa!! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 AIGHT THNX voor de locatie ik hat er ook nog geen 1 gevonden BTW:in FORT CARSON BONE COUNTY staan een vliegtuig je kan er wel in maar niet mee vliegen <_< <k_< hij staat vast tussen een boom een huis een paal en een hek <_< kun je die vliegtuig er niet uir duwen met ee n auto ofzo gewoon er heel hard op in rijden misschien moet je dat eens proberen,. Reageren
Bierkameel Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Misschien oud nieuws maar als het donker is en je vliegt in die police maverick kun je zo'n zoeklicht aandoen met de linker analoogstick ( L3 ) :ph34r:,, Maar je kan er niet mee schiete Bewerkt: 29 december 2004 door Sultan Reageren
THUNDER Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) yes!!!!!!ik heb hem gevonde! politie bureau in los santos hij staat op het dak niet op een landings H gewoon op een plat dak. welk pollietie kwartier nog bedankt voor de info alleen ik weet nie welke pollietie hoofdkwatier. moet je eerst missies halen om hem daar te krijgen???????? of spawnt hij gewoon Bewerkt: 28 december 2004 door gta sa player Reageren
juul Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) ik denk dat er voor de rest geen meer bekend zijn maar anders moet je is zoeken en ik denk niet dat je missies moet doen je moet ook niet te snel naderen anders laad je ps2 hem niet Bewerkt: 28 december 2004 door juul Reageren
Bierkameel Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Op het dak van het politie bureau in LS, k zou dan wel ff de jetpack cheat gebruike dan kan je er zo opvliege B) Bewerkt: 28 december 2004 door Sultan Reageren
X-TX Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 ik denk dat er voor de rest geen meer bekend zijn maar anders moet je is zoekenen ik denk niet dat je missies moet doen je moet ook niet te snel naderen anders laad je ps2 hem niet Ik heb een kaart met bijna alle voertuigen gemaakt het is wel erg slecht kwaliteit: kaart ik heb tot nu toe ook maar 1 politie heli gevonden, en voor de gene die nieuws heli zoeken heb ik een tip: Als je 4 sterren hebt komt hij toch? Je moet ergens in gebergte komen en daar gaan staan dan vliegt hij soms zo laag dat je gewoon in kan stappen! Dat had ik-ik zat bij dat berg helemaal links boven in het spel en stond met sniper al die gasten door hun autoramen dood te schieten want ze kwamen niet omhoog omdat het te stijl is, en later bij 4 sterren kwam de nieuws heli en ik heb hem in de lucht gelaten omdat hij niks kan en later vloog hij zo dicht naast me dat ik erin ging stappen En er zat niemand in! ik ben snel naar me vliegbasies gevloegen en daar in de hangar opgeslagen en nu heb ik nieuws helicopter. Ik maak snel ff wat foto's. Reageren
Bierkameel Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Handige kaart aleen jmmr dat nergens die news maverick staat Reageren
Lennert Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Handige kaart aleen jmmr dat nergens die news maverick staat Wat is er nu speciaal aan de nieuws maverick? :huh: Reageren
X-TX Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Handige kaart aleen jmmr dat nergens die news maverick staat Ik kon hem niet vinden. Het is heel slecht foto mijn batterijen waren leeg. Bewerkt: 28 december 2004 door neophyte13-2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.