josie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 de marvick bij los santos bij de drie splitsing van snelwegen op zo'n gebouw klopt niet want daar staat alleen een para ( khoop dat ik het goed heb) Reageren
GI_Joe Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 eh sorry maar ik kan het niet echt lezen hoor, of ligt het aan mij? Reageren
Lennert Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Als je even met je muis op de afbeelding gaat staan krijg je rechts vanonder een vierkantje om de afbeelding te vergroten. Reageren
X-TX Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Als je even met je muis op de afbeelding gaat staan krijg je rechts vanonder een vierkantje om de afbeelding te vergroten. Sla het op je pc op, ga dan naar het afbelding en klik met rechte muisknop erop en ga dan naar voorbeeld of opennen met en dan naar windows viewer dan kan je inzoemen en zie je alles goed alleen de map die BrokenTable ergens bij plattegronden heeft staan is niet echt goed vind ik. En over die maverick ik zal later ff kijken hoe het zit ik, had ook paar dingen van een map die op engelse forum stond en heb niet echt gekeken of die dingen wel kloppen. En wat er ook is: Al die voertuigen die daar staan zie je in het spel en bijv. mesa die verdwijnt na dat je die hebt geexporteert en hydra en de tank bij het huis( die staan er nog niet op ) die heb je ook in het spel maar niet gelijk, dus kortom ik heb dingen gezet die je in de loop van het spel te zien krijgt en ook Nog niet kunnen zijn hoe kan ik het beste zeggen :blink: . Nou ja ik hoop dat iemand het snapt en kan uitleggen Reageren
sven Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 AIGHT THNX voor de locatie ik hat er ook nog geen 1 gevonden BTW:in FORT CARSON BONE COUNTY staan een vliegtuig je kan er wel in maar niet mee vliegen <_< <k_< hij staat vast tussen een boom een huis een paal en een hek <_< kun je die vliegtuig er niet uir duwen met ee n auto ofzo gewoon er heel hard op in rijden misschien moet je dat eens proberen,. Of juist de boom en hekjes plat rijden, gaat misschien makkelijker dan het vliegtuig zelf? Reageren
X-TX Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 AIGHT THNX voor de locatie ik hat er ook nog geen 1 gevonden BTW:in FORT CARSON BONE COUNTY staan een vliegtuig je kan er wel in maar niet mee vliegen <_< <k_< hij staat vast tussen een boom een huis een paal en een hek <_< kun je die vliegtuig er niet uir duwen met ee n auto ofzo gewoon er heel hard op in rijden misschien moet je dat eens proberen,. Of juist de boom en hekjes plat rijden, gaat misschien makkelijker dan het vliegtuig zelf? Nou je hebt aan 1 kant een huis en andere kant het boom en achter ook een deel van het huis en de linke vleug zit in het huis en de rechte net achter het boom dus je komt er niet uit Reageren
josie Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 de heli van het politie op dat gebouw klopt ook niet Reageren
X-TX Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) de heli van het politie op dat gebouw klopt ook niet Jawel, in LS heb je zo'n politie bureau die klopt wel misschien stond hij niet wanneer jij er kwam of misschien was je op verkeerd plek. Maar hij klopt wel. Kijk daar staat die: Bewerkt: 31 december 2004 door neophyte13-2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.