Jump to content

vuurwerk sig


RS-modder

Recommended Posts

De kleur vloekt wat vind je niet? Ik zou je tekst wat centreren ,de kleur veranderen ook en de "Vuurwerk" afbeeldingetjes verkleinen zodat ze er helemaal opstaan.Verander ook even je achtergrond,die lijkt leeg,erg leeg.

Rate: 7/10

Voor de moeite

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Vind hem niet zo erg speciaal, ook erg leeg idd en de kleur van foto achtergrond en plaatje is verschillend, je zou met eyedropper tool mss dezelfde kleur maken als achtergrond, en vind de tekst ook niet erg mooi. maar dat is mijn style!

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

rsmodderssignw8.png

Ik vind je afbeelding heel simpel, je hebt twee dezelfde foto's aan weerskanten van een stukje tekst. De achtergrondkleur van je foto is ook niet hetzelfde als de achtergrondkleur van je afbeelding, waardoor het niet een heel geheel lijkt. Verder is je afbeelding ook een beetje leeg, 2 foto's en tekst. Wat beter kan, is dus zeker de achtergrondkleur en special effects ofzo erbij staat ook wel leuk. Al met al een 6/10.

>>> Door .Levi.: Gelieve onderbouwend commentaar geven. Zie Regels. Vertel waarom je iets vindt en wat er bijvoorbeeld beter kan. Zien wij te vaak zulke rates dan moeten wij maatregelen nemen.<<<

Bedankt .Levi. voor het wijzen erop mijn post is aangepast. :) Mijn excuus :bier:

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmtjah, ik weet dat je niet een heel erg professionele designer bent, maar dit is toch bijna het ergst wat je kan maken. Achtergrond gewoon pikzwart, 2x vuurwerk plaatje erin, een lichtblauwe tekst en klaar. Ten eerste, de kleur van de tekst vloekt enorm met de kleur van het vuurwerk. Ten tweede, ik raad je aan om meer aan je achtergrond te doen. Ten derde, probeer een vuurwerk plaatje te zoeken waarin veel kleuren voorkomen. Probeer daar dan weer je tekst op aan te passen.

Veel succes, ik geef geen cijfer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...