Jump to content

Lost

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet echt of dit in dit forum moet maarja:

Heeft iemand enig idee wanneer Lost ( kwam op vrijdag, ongeveer 21.00 op Net 5, iedere week ) eindelijk weer verder gaat??

Geplaatst: (bewerkt)
is dat een nieuwe soap ofzoo nog nooit gehoord :?

Zeker geen soap maar wel een hitserie hier ff wat info.. ;)

Denk ook dat beter is als je dat PM'd voortaan want zo krijgt degene met de vraag nog geen antwoord..

De unieke opzet van de serie heeft ervoor gezorgd dat 'Lost' een enorm succes is geworden in de Verenigde Staten. In elke aflevering staat een van de hoofdpersonen centraal. Zo wordt elke week duidelijk hoe ieder voor zich de ramp probeert te overleven. Daarbij komt al snel naar voren dat samenwerking van groot belang is. Een lastige opgave gezien de zeer uiteenlopende achtergronden en karakters van de personages. Want is iedereen wel te vertrouwen? Daarnaast draagt ook het eiland een aantal geheimen bij zich en jaagt een mysterieus gehuil in de jungle velen de stuipen op het lijf. Het belooft een intens, angstig en spannend avontuur te worden dat zowel het allerbeste als de meest duistere kanten in de mensen naar boven breng.

Op het Net5 forum word er over de start van Season 3 gezegd dat deze pas in de Zomer word uitgezonden, helaas dus. Hopen dat de DVD box dan al uit is.. :puh:

Ik hoop je te hebben geholpen met dit antwoord. :cya:

En hier nog een Lost topic ;)

Ik kan trouwens verklappen dat het 3e seizoen zeer spannend is! :Y

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

In België is dat op maandag op vt4 na 21:05. Was mijn lievelings reeks. Nu, ik denk dat het over een paar maanden herbegint. (Hoop ik!!!) Het is wel een reeks om stres te krijgen. :bonk:

Geplaatst:
En hier nog een Lost topic ;)
Het lijkt me duidelijk: een nieuw topic is niet nodig. Dit topic gaat daarom op slot en ik verplaats het tegelijkertijd even naar het Beeld & Geluid Forum. ;)
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...