Jump to content

GTST & ONM

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedeavond mensen van het GTAFORUM ik een nieuwe topic gemaakt het gaat namelijk over soaps heb zoekfunctie gebruikt maar kon er niks vinden dus ik dacht er even een tijdje over na heb ik toch een topic over gemaakt ik wil graag weten wat jullie over soaps vinden

Ik vind GTST en ONM heel leuk kijk er altijd na soms niet omdat ik trainen moet

Geplaatst:

ik kijk graag naar soaps en voral naar deze anypotkates kardies zeg jullie nixk ee maar het is een griekse soap die mij vader opneemd van grieklenad en stuur hem hier naar nederland en messchien in het engels heet het zoo rebeldway :D

Geplaatst:

Ik vind soaps werkelijk verschrikkelijk, maar het is nog net niet zó erg dat ik dit topic niet voor je wil verplaatsen...vanaf nu maakt dit soap-topic gelukkig geen deel meer uit van één van de Fora die ik modereer, maar staat het in het Beeld & Geluid Forum. :D

Geplaatst:

ik wil niet gemeen doen nandro davids maar wat bedoel je met :vanaf nu maakt dit soap-topic gelukkig geen deel meer uit van één van de Fora die ik modereer, maar staat het in het Beeld & Geluid Forum.

Vind je het een onnodig topic voor in jouw sub forum te plaatsen .Het is niet kwaad bedoelt oke ik vraag het gewoon .Ik alsinds vind soaps leuk ik kijk veel naar .

Greets SS

Geplaatst:
ik wil niet gemeen doen nandro davids maar wat bedoel je met :vanaf nu maakt dit soap-topic gelukkig geen deel meer uit van één van de Fora die ik modereer, maar staat het in het Beeld & Geluid Forum.

Vind je het een onnodig topic voor in jouw sub forum te plaatsen .Het is niet kwaad bedoelt oke ik vraag het gewoon .

Die opmerking van mij moet je niet al te serieus nemen Syfes. Feit is en blijft dat een topic over soaps thuishoort in het Beeld & Geluid Forum en niet in het Onzin Forum, vandaar dat ik hem verplaatste. En mijn opmerking dat het soap-topic gelukkig geen deel meer uimaakte van één van de Fora die ik modereer was als een geintje bedoeld. Je mag het van mij best over soaps hebben, helemaal geen probleem, ik ben er alleen geen fan van. Het was dus absoluut niet bedoeld om de soapfans van het Forum belachelijk te maken of iets dergelijks, gewoon een als grap bedoelde opmerking...maar niet zo'n geslaagde blijkbaar. :puh:
Geplaatst:

Ik heb GTST een aantal jaar gevolgd maar opgegeven moment zat ik er echt niet meer in sindsdien ook een haat tegen langelopende soaps.. :puh:

De enige serie (soort soap) voor mij is The O.C. :Y

Geplaatst:

GTST vind ik zelf leuker dan ONM.

Waarom? ONM vind ik zo nep, tè nep. Dan is GTST wel nep met Ludo en dat er altijd wat gebeurd. Dan wil die de ander weer vermoorden en dan gaat diegene weer wraak nemen.

Maar GTST heeft betere en leukere acteurs vind ik.

Er zit gewoon meer en leuker verhaal in.

Geplaatst: (bewerkt)

Soaps Sucks. :) Als je naar GTST kijkt ook, in 1880 is het begonnen en het gaat maar door... hoeveel afleveringen zijn er wel niet van gemaakt? :? Het is toch iederekeer hetzelfde bij Soaps. Ludo Sanders gaat vreemd en pietje gaat naar de politie zo gaat dat maar door. :D

:cya:

Bewerkt: door Michiel23
Geplaatst:

Soaps zijn verschillend .Ken je Full house dat is een soap .Er zijn nog veel meer zelf .Maar ja iedereen heeft een andere mening .

Greets SS

Geplaatst:

Ik heb ze nooit leuk gevonden. Soaps brengen vaak het meeste op, omdat het zo spannend gaat worden en toch ''wordt vervolgd'' op het beeldscherm geplakt. Ik vind ze te langdradig, daarom kijk ik er nooit naar. Soaps hebben geen einde....

Geplaatst:

Ik vind het om eerlijk te zeggen gewoon zwaar kut.. Slechte acteurs, slecht verhaal.. 'T boeit me gewoon totaal niet..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...