Blink Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Vroeger keek ik altijd naar Goeden Tijden Slechte Tijden samen met me zus. Tegenwoordig kijk ik het niet meer, de soap is een beetje te geworden vind ik. Onderweg Naar Morgen keek ik vroeger ook al, later heb ik het een hele tijd niet meer gevolgd maar het laatste jaar kijk ik het weer veel. Het komt waarschijnlijk ook omdat als ik thuis kom van me werk als vakkenvuller de TV aanstaat op ONM en ik automatisch mee ga kijken.. Reageren
Yohan Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Full House was toch een comedy ? (serie) soap? Reageren
Wesley Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik kijk naar geen één, dus ook niet naar GTST, of naar ONM. Vroeger, toen ik zo'n 8 - 9 jaar was, toen keek ik wel graag naar GTST en naar ONM. Maar tegenwoordig vind ik het niks meer aan, want er komen veel te snel nieuwe mensen erbij, en er gaan veel te snel weer mensen weg, enigste iemand in GTST die ik ken is; Barbera, en die ene met dat grijs haar. Volgens mij heet die persoon; Jeff. Voor de rest ken ik niemand meer uit GTST. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik hou niet zo van soap series. Reageren
Blink Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Full House was toch een comedy ? (serie) soap? Full House was geweldig. Altijd op Zondag ochtend zat ik als klein mannetje voor de tv te wachten op Full House Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.