Jump to content

end of de line

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo had een vraag

als je end of de line heb uit gespeelt wat kan je dan nog doen is vedder heel saai daarom

alvast bedankt :*D

Geplaatst:
hallo had een vraag

als je end of de line heb uit gespeelt wat kan je dan nog doen is vedder heel saai daarom

Volgens mij alle Horseshoes, oesters, graffiti spuiten en dat soort dingen zoeken

Geplaatst:

nouw je gang altijd leuk met je gang een oorlog maken ofzoo wat je nomraal ook doe ik san andreas maar dan zoder missies

Geplaatst:

hallo had een vraag

Volgens mij alle Horseshoes, oesters, graffiti spuiten en dat soort dingen zoeken

Dat kun je onder andere doen, maar er is nog véél meer te doen. Zo kun je nog allerlei challenges doen, je kunt ook nog zij-missies doen zoals; Vigilante, Paramedic of Firefighter. Je kunt als je wilt ook nog alle Unique Stunt Bonusses opzoeken, of alle territoriums veroveren. Maar er is nog veel meer te doen, wil je een compleet overzicht? Check dan even WikiGTA.

Geplaatst:

bedankt voor jullie raad maar dit : Vigilante, Paramedic of Firefighter. Je kunt als je wilt ook nog alle Unique Stunt Bonusses opzoeken, of alle territoriums veroveren. heb ik al gedaan

alvast bedankt

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...