vinnie1234 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 heb nu mta race geinstaleert maar bnu krijg ik als ik hem wil instaleren een fout van raport niet of wel verzenden wata moet ik doen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Je omschrijft het erg vaag. Maar het komt er kennelijk op neer dat MTA niet werkt bij jou. Dat kan heel veel oorzaken hebben. Weet je welke versie van GTA San Andreas je hebt? Heb je V1, V1.1 of V2? Je kunt checken welke versie je hebt in de readme van GTA San Andreas. Als je GTA San Andreas V2 hebt, installeer dan >deze patch.< Gewoon downloaden, uitpakken met WinRar en installeren. Het kan ook zo zijn dat je mods geinstalleerd heb in je GTA San Andreas. Deinstalleer GTA San Andreas. Installeer hem daarna opnieuw, zonder mods of patches e.d. Installeer ook MTA Race opnieuw. Je GTA San Andreas DVD kan beschadigd of vies zijn. Maak de DVD voorzichtig schoon met een ligt vochtig, schoon, zacht doekje. Droog hem daarna weer af met een schoon, zacht doekje. Controleer nu op er krassen of andere beschadigingen op zitten. (Mocht je DVD beschadigt zijn, dan is de enige optie een nieuwe halen, voor ongeveer €25,- .) Probeer in ieder geval deze dingen eens. Veel succes! Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Je omschrijft het erg vaag. Maar het komt er kennelijk op neer dat MTA niet werkt bij jou. Dat kan heel veel oorzaken hebben.Weet je welke versie van GTA San Andreas je hebt? Heb je V1, V1.1 of V2? Je kunt checken welke versie je hebt in de readme van GTA San Andreas. Als je GTA San Andreas V2 hebt, installeer dan >deze patch.< Gewoon downloaden, uitpakken met WinRar en installeren. Het kan ook zo zijn dat je mods geinstalleerd heb in je GTA San Andreas. Deinstalleer GTA San Andreas. Installeer hem daarna opnieuw, zonder mods of patches e.d. Installeer ook MTA Race opnieuw. Je GTA San Andreas DVD kan beschadigd of vies zijn. Maak de DVD voorzichtig schoon met een ligt vochtig, schoon, zacht doekje. Droog hem daarna weer af met een schoon, zacht doekje. Controleer nu op er krassen of andere beschadigingen op zitten. (Mocht je DVD beschadigt zijn, dan is de enige optie een nieuwe halen, voor ongeveer €25,- .) Probeer in ieder geval deze dingen eens. Veel succes! mischien weet k waar het aan kan liggen ik moet onder het instaleren me gebruikers naam in vullen van mulithefsauto.nl maar dat pakt i ni Reageren
RTS Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Misschien dat je het even duidelijker kan omschrijven. En onder het installeren je gebruikersnaam invullen? Nog nooit gehoord......Screenshot? Reageren
Azer Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 En onder het installeren je gebruikersnaam invullen? Nog nooit gehoord......Screenshot?gaat over die bugreport login, is niet noodzakelijk uiteraard. Reageren
RTS Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 En onder het installeren je gebruikersnaam invullen? Nog nooit gehoord......Screenshot?gaat over die bugreport login, is niet noodzakelijk uiteraard. Ok, ja zoiets dacht ik dus ook al maar wou het even zeker weten . Maar dat is dus niet noodzakelijk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.