Jump to content

downgraden werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb sa ooit eens gekocht. dit was al versie 2. maar voor de meeste savegames heb je v1 nodig, dus ik dacht, ik downgrade hem. na deze patch (ik search altijd, en kom op deze patch uit)

maar als ik hem patch, staat er dat dit succesvol is. k kan daarna inderdaad modden etc (wat in v2 niet kan)

maar ik kan raar genoeg geen v1 savegames doen. enkel v2 savegames. ligt het aan de patch, of aan mijn pc (lijkt me raar, op oude pc precies hetzelfde probleem, wel zelfde patch)

:cya:

Geplaatst:
hallo,

ik heb sa ooit eens gekocht. dit was al versie 2. maar voor de meeste savegames heb je v1 nodig, dus ik dacht, ik downgrade hem. na deze patch (ik search altijd, en kom op deze patch uit)

maar als ik hem patch, staat er dat dit succesvol is. k kan daarna inderdaad modden etc (wat in v2 niet kan)

maar ik kan raar genoeg geen v1 savegames doen. enkel v2 savegames. ligt het aan de patch, of aan mijn pc (lijkt me raar, op oude pc precies hetzelfde probleem, wel zelfde patch)

:cya:

Download de patch opnieuw, enne, je hebt toch stiekem geen o zo handige NO-DvD patch geinstalleerd?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...