quincy225 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 waneer komt er een gtagames sa-mp server? Reageren
kevin software Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) weet niet ik wil wel een maken maar ik snap niet hoe het moet Bewerkt: 29 december 2006 door kevin software Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Nee, we hebben ooit een GTAGames MTA-server gehad, maar daar ging dermate veel tijd/geld/bandbreedte inzitten dat Joriz (de eigenaar van de server) heeft besloten deze te sluiten. En als beta-tester van MTA heeft hij traditioneel niet erg veel bewondering voor SA-MP, dus buiten bovengenoemde bezwaren zit een SA-MP server er al helemáál niet in . Maar er zijn heel erg veel leuke andere servers te vinden hoor, onder andere die van Mr. Green.... Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) En als beta-tester van MTA heeft hij traditioneel niet erg veel bewondering voor SA-MP Joriz, verklaar je mening... Als je dit topic in het sa-mp OOIT zult bezoeken Zelf vind IK SA-MP vet en MTA dom omdat je bij MTA niet kunt uitstappen en bij SA-MP zijn er een tal van rolleplay toepassingen! maarja dit is nu mijn mening... Groet kristof Bewerkt: 29 december 2006 door kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.