Jarno Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 (bewerkt) Ik ben bezig met een programma genaamd: "MultiTheftAuto Server Config Editor" Deze programma kan net zoals Kladblok de mtaserver.conf open en veranderen. Maar in de komende versies wordt dit programma uitgebreider dan gewoon kladblok. Downloads: Versie 1.0.0.1: (Is uit!) Download hier versie 1.0.0.1 (Met FIX!) Screenshot Versie 2.0.0.0: Release komt op 31 December of 1 Januari. Screenshot komt nog. Bewerkt: 27 december 2004 door Jarno Reageren
Joriz Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 Ik krijg de volgende foutmelding: mtasc.exe - Kan onderdeel niet vinden Deze toepassing kan niet worden gestart omdat qtintf70.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw instaleren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Lijkt me handig als je deze dll erbij plaatst. Reageren
Jarno Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2004 (bewerkt) Je kan nu de FIX downlaoden (Zie hoofdbericht) die de DLL bevat. Bewerkt: 16 november 2004 door Jarno Reageren
Furi0uz Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Tot nu toe toont ie dus gewoon nog aan wat kladblok ook aantoont? Neem aan dat je in volgende versies gewoon wilt maken dat je opties kunt kiezen, server naam in kunt vullen ed., am I right? Reageren
Jarno Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Tot nu toe toont ie dus gewoon nog aan wat kladblok ook aantoont?Neem aan dat je in volgende versies gewoon wilt maken dat je opties kunt kiezen, server naam in kunt vullen ed., am I right? Ja. Reageren
Jarno Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Hier de eerste screenshot van Versie 1.0.0.2 :lol: Reageren
Furi0uz Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Handmatig, Automatisch, Ongedaan maken... Automatisch pakt ie de beste instellingen prolly? Handmatig kun je alles zelf doen? Ongedaan maken is gewoon het origineel? Am I right? Fix & Add-on list zou best leuk zijn om mee te posten , ook de aankomende add-ons die je plent voor de volgende versie zou cool zijn om er bij te zetten... Reageren
Furi0uz Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Kun je het programma niet uit laten rekenen hoe goed je verbinding is en hoeveel spelers ie aan zou moeten kunnen? Reageren
Jarno Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Kun je het programma niet uit laten rekenen hoe goed je verbinding is en hoeveel spelers ie aan zou moeten kunnen? Dat wordt te moelijk denk ik. Maarja wel goed idee. Reageren
Furi0uz Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Mjah... Ik probeer je gewoon op een idee te laten komen... Ik had nog wel meer voor je, maar daar zal ik ff op terug komen als ik weer helemaal nuchter ben Reageren
Jarno Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2004 MTASCE komt terug. Nu veel makkelijker. Waarschijnlijke release MTASCE V2.0: 31 December/1 Januari Screen post ik ook nog wel. Reageren
X-TX Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Ooit was Jarno met modden bezig, waar gaat dit heen. Suc6 met je dinges ik snap het niet echt, mta nog wat Reageren
kevin software Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 waar kan ik het downen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.