Mythbuster Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Hey, Ik ben een beetje aan het proberen met de handling enzo om te proberen of ik een wheely kan maken met een auto maar het lukt niet. Ik heb heel lang gezocht met de zoekfunctie, maar nergens kan ik echt antwoord vinden. Kan iemand mij vertellen hoe je wheelies maakt? en dan bedoel ik niet met die wheelie mod. Die heb ik namelijk al geprobeert maar die vond ik niet echt goed. Het fijnste voorbeeld zou met een auto als Buffalo of Bobcat zijn(auto's met hoge achterkant). Ik bedoel dus een zo echt mogelijke wheelie. Alvast bedankt Reageren
j0ry Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 dat lijk met wel logisch dat je niet met een auto wheely kan alleen als je kijhard bots dan gaat hij eenbeetje op ze acherwhielen ik vind wel dom hoor Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Nee dit bedoel ik niet, Kijk er is een mod dat je met auto's wheelies kan maken. Ik wil dit ook doen, maar dan dat het wat natuurlijker is. Trouwens, in het echt gebeurt dit ook, kijk maar eens naar een dragrace met Top Fuel Funny Cars en gewone Dragsters.. EDIT: btw: het moet mogelijk zijn, want als je normaal gas geeft, gaat de voorkant van de auto ook omhoog(net als bij dat je remt dat de voorkant naar beneden gaat). Als je dit overdrijft, heb je een wheelie.. als het goed is Bewerkt: 29 december 2006 door Mythbuster Reageren
j0ry Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 je kan wel een stoppie maken maar een wheelie als je dat lukt maak is een filmpje moet ik zien Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 In het echt is het inderdaad mogelijk. Met zeer veel vermogen (1000 pk+) en hele grote banden kan een drag racer een wheelie trekken: In GTA San Andreas is dit echter niet mogelijk. De engine waar heel GTA San Andreas op loopt kan dit niet aan. Hoeveel vermogen en grip je een auto ook geeft, hij zal supersnel optrekken en een burnout trekken, maar een wheelie gaat gewoon niet in GTA SA. Het enige wat heel misschien zou kunnen is het model van een motor vervangen door het model van een auto, zodat het lijk alsof een auto een wheelie trekt. Maar dit moet je maar aan de betere modders vragen, of volg wat tutorials uit de Master Tutorial List. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Het moet kunnen, in de mod kan het ook. Zoek maar eens op google naar iets van gta sa wheelymod.. Ik wil alleen weten hoe, ik denk dat ik die wheelymod maar download, en wat ga kijken naar de handling files, als niemand het weet... Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Okey nevermind, heb hem, sorry voor de doublepost, maar anders kijkt toch niemand als ik hem ga editten.. geen filmpje(waarom: als ik hem upload op googlevideo en hij is klaar, dan krijg ik: pagina kan niet worden verzonden, en bij youtube: wrong codec), wel plaatje: http://img239.imageshack.us/my.php?image=d...rwheelierc0.jpg edit: hier nog een plaatje grrr hij geeft wit.. even opnieuw Bewerkt: 29 december 2006 door Mythbuster Reageren
EXIT Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 ik heb wel eens met een zelf gemaakte auto een wheelie gemaakt in SA maar dan moet je de dff van een auto aanpassen. enige nadeel: auto kan niet meer fatsoenlijk reiden Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Nee hoor, dit hoeft niet, je kan ook de handling aanpassen, hier de line: 50000 100000 2.0 0 -0.2 0 70 2.0 1.0 0.2 5 150.0 120 10.0 R P 41.0 0.30 0 30.0 1.2 0.13 0.0 0.25 -0.3 0.5 0.4 0.17 0 95000 40002004 11C0C006 1 1 1 Jij bedoeld zeker het model draaien zodat de voorwielen altijd van de grond zijn?.. Nee probeer die handling line maar eens.. zet hem gewoon bij een auto, ik heb b.v. de Buffalo genomen, omdat ik daarbij een mooie mod heb(vind ik dan).. Reageren
j0ry Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Okey nevermind, heb hem, sorry voor de doublepost, maar anders kijkt toch niemand als ik hem ga editten.. geen filmpje(waarom: als ik hem upload op googlevideo en hij is klaar, dan krijg ik: pagina kan niet worden verzonden, en bij youtube: wrong codec), wel plaatje: http://img239.imageshack.us/my.php?image=d...rwheelierc0.jpgedit: hier nog een plaatje grrr hij geeft wit.. even opnieuw Diet is geen wheelie.Diet is een stoppie Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 ehh.. Nee dat is een wheelie, een stoppie is op de voorwielen, zoals op het onderstaande plaatje. Een wheelie is op de achterwielen.. Zoals het plaatje een paar posts hiervoor Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Zoals ik zie is er een verwarring over wheelie en stoppie. De Dodge charder op het 1e en de 2e plaatje een wheelie aan het doen. Maar hij ziet er scheef uit. Maar hij doet een wheelie. En hoe komen jullie aan die speedometer? Ik vind het nogal onhandig om ''iets gevaarlijks'' aan te hebben tijdens online gamen (MTA en SA-MP), want die heeft ook een auto-healthbar. @ Hieronder: Hebbik al, maar hoe krijg ik hem aan het werk? Bewerkt: 31 december 2006 door ikt Reageren
Mythbuster Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Deze speedometer is van een Camhack. Ik heb hem van een site, maar die mag ik niet geven geloof ik???? Reageren
Matiscus Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Deze speedometer is van een Camhack. Ik heb hem van een site, maar die mag ik niet geven geloof ik???? Een directe download naar het bestand is wel toegestaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.