Rullez Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik ga binnenkort een XBOX 360 Aanschafen, maa ik heb nog wel wat vragen erover. 1 Wat heb je allemaal nodig voor XBOX Live, En hoe sluit je alles aan. 2 Als je de XBOX 360 heb opgestart voor de eerste keer moet je allemaal dingen invullen, Kan je zoals je Nickname later nog verander? Rullez Reageren
Die-hard Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik ga binnenkort een XBOX 360 Aanschafen, maa ik heb nog wel wat vragen erover.1 Wat heb je allemaal nodig voor XBOX Live, En hoe sluit je alles aan. 2 Als je de XBOX 360 heb opgestart voor de eerste keer moet je allemaal dingen invullen, Kan je zoals je Nickname later nog verander? Rullez 1: Hangt ervanaf, een kabel voor naar je modem.(of niet als je een router hebt.), een wifi antenne en live silver/gold.(gold een maand zit bij core/premium) 2. Voor een aantal live punten wel ja, die je kan verdienen door games te spelen, of ze te kopen in de winkel. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Nog even verder op vraag 1, Wij thuis hebben een modem. Nou wou ik een draadloos internet rauter kopen, Maar waar doe ik dan het kaartje waarmee de rauter contact maakt in? Rullez @ Klopt het ook dat iedereen automatisch XBOX Live Silver heb. Reageren
Die-hard Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Nog even verder op vraag 1, Wij thuis hebben een modem. Nou wou ik een draadloos internet rauter kopen, Maar waar doe ik dan het kaartje waarmee de rauter contact maakt in?Rullez @ Klopt het ook dat iedereen automatisch XBOX Live Silver heb. Als je een router wilt kopen, kost deze ongeveer 80 euro, bij mij athans. Dus dat zou ik inderdaad wel doen. Er is geen kaartje, je sluit de wifimax(die je voor 30 euro geloof ik kan kopen) aan op je 360, dan ga je naar internetconfiguratie en laat hem zoeken. Eenmaal gevonden vul je alle gegevens in. Zoals WEB-sleutel, paswoord etc. Die zal je nog wel ergens hebben liggen. Ja, bij core/premium zit voor altijd xbox live silver en zelfs voor een maand gold. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Bij ons kan je een Rauter voor 50 euro kopen, Maar dan ehb ik nog een laatste vraagje over dat Wifmax, waar koop ik zoiets, EN hoe ziet het eruit. En hoe sluit ik nou helmaal in stappen internet aan op mijn XBOX 360? Rulelz Reageren
Die-hard Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Bij ons kan je een Rauter voor 50 euro kopen, Maar dan ehb ik nog een laatste vraagje over dat Wifmax, waar koop ik zoiets, EN hoe ziet het eruit. En hoe sluit ik nou helmaal in stappen internet aan op mijn XBOX 360?Rulelz In een goede gamewinkel zullen ze het zeker hebben. Ik heb me trouwens vergist van naam. :$ Het heet Networking Adaptor Wireless. Gewoon aansluiten, dan moet je via het settings menu van je 360 zoeken naar een router. Als hij die heeft gevonden, kan je alles instellen. Je hebt er waarschijnlijk wel de gegevens van je router/verbinding voor nodig. Eenmaal klaar kan je op LIVE. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Heel erg bedaankt. Ik snap nou alles, maar ik zat wat te zoeken op het internet en ik kwam hem tegen. De site. Daar staat hij voor 72 euro. En die site verschild niet veel met in de prijze van de winkels. Dus hoevel kost hij nou bijvoorbeeld bij de Bart Smit Mediamarkt ETC. Ook al kost hij daar net zo veel, Hoe kan ik dan nog meer Xbox Live spelen met een Rauter? Rullez Reageren
Die-hard Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Heel erg bedaankt. Ik snap nou alles, maar ik zat wat te zoeken op het internet en ik kwam hem tegen. De site.Daar staat hij voor 72 euro. En die site verschild niet veel met in de prijze van de winkels. Dus hoevel kost hij nou bijvoorbeeld bij de Bart Smit Mediamarkt ETC. Ook al kost hij daar net zo veel, Hoe kan ik dan nog meer Xbox Live spelen met een Rauter? Rullez Hoe bedoel je? Gewoon dat kopen en configuren. Ik snap niet wat je bedoeld met: " Ook al kost hij daar net zo veel, Hoe kan ik dan nog meer Xbox Live spelen met een Rauter?" (het is trouwens router) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Vraagje, waarom neem je niet gewoon kabel? + punten: Betere verbinding Goedkoper - punten: Meer werk Reageren
Die-hard Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Vraagje, waarom neem je niet gewoon kabel?+ punten: Betere verbinding Goedkoper - punten: Meer werk Betere verbinding is niet waar, ik heb draadloos en verbinding is perfect. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Vraagje, waarom neem je niet gewoon kabel? + punten: Betere verbinding Goedkoper - punten: Meer werk Betere verbinding is niet waar, ik heb draadloos en verbinding is perfect. Draadloos krijg je nooit zo'n sterk signaal als via een kabel. Als je me niet gelooft google... Reageren
Die-hard Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Vraagje, waarom neem je niet gewoon kabel? + punten: Betere verbinding Goedkoper - punten: Meer werk Betere verbinding is niet waar, ik heb draadloos en verbinding is perfect. Draadloos krijg je nooit zo'n sterk signaal als via een kabel. Als je me niet gelooft google... Bij mij staat mijn router +10 meter verwijderd van mijn xbox, en mijn signaal is perfect. Ik weet zeker dat geen merkbaar verschil geeft, want nu is het al erg goed. Reageren
SamShine Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 *Bump* 2. Voor een aantal live punten wel ja, die je kan verdienen door games te spelen, of ze te kopen in de winkel. Je verwart achievements met Microsoft points. Achievements verdien je door games te spelen, je krijgt zo een aantal punten naast je profiel te staan, met elke normale game kan je er 1000 verdienen en met elke Xbox live arcade game maar 200. Die punten staan op je Xbox live gamertag aangegeven naast een 'G'. Kijk maar: Je hebt het ook over het kopen in de winkel, dit moet je doen voor Microsoft points, en daarmee kan je voor 800 punten je naam laten veranderen, maar het is goedkoper een nieuw profiel aan te maken (uiteraard als je Xbox live gold is afgelopen . Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ik heb zojuist ook een 360 gereserveerd, en ik heb er ook nog wat vraagjes over. en dit topic is er perfect voor: 1.is er geen goedkopere oplossing voor die wifi antenne? (dat ding is belachelijk duur, en let op; een bekabelt netwerk is bij mij niet mogelijk!!) 2.is het mogelijk om ingame screenshots te maken op een 360 op een of andere manier? Reageren
SamShine Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ik heb zojuist ook een 360 gereserveerd, en ik heb er ook nog wat vraagjes over. en dit topic is er perfect voor:1.is er geen goedkopere oplossing voor die wifi antenne? (dat ding is belachelijk duur, en let op; een bekabelt netwerk is bij mij niet mogelijk!!) 2.is het mogelijk om ingame screenshots te maken op een 360 op een of andere manier? Leuk, het wordt de aankoop waard :-). 1. 2e hands of bij een goedkopere winkel kopen, zo heb ik hem een tijd geleden bij de Media Markt in Rotterdam voor € 70,- zien liggen. Je kan een wireless acces point gebruiken, het ligt er ook nog aan hoe snel je internet verbinding is want is die niet snel genoeg (je hebt namelijk altijd verlies van snelheid met een wireless verbinding) dan kan je wel online maar dan is het niet speelbaar. Een wireless accespoint kost zo een kleine 100 a 120 euro. Deze ontvangt het draadloze signaal en zet hem om in een bekabelde, die je achterin je Xbox 360 kan stoppen. Als je ergens een goedkope ziet staan, weet je dat dat je oplossing is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.