paul007 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Hallo allemaal, Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar heb toch deze vraag niet gevonden. Ik zit met een probleem. Het is al een lange tijd geleden dat ik met GTA SA gespeeld hebt. Maar nu ik die vette filmpjes zoals CSI: SanFierro enzo zie, wil ik ook maar weer is aan de slag. Een paar maanden geleden had ik al wat filmpjes gemaakt. Overgens heb ik die nooit kunnen laten zien aan jullie, omdat ik simpelweg toen nog niet lid was van het forum en er niet zoveel verstand van had. Nou zou je denken, waarom post je die filmpjes nou nu niet? Nou, ongeveer een maand geleden is m'n PC gecrasht met alle bestanden erop en eraan. Dus nu begin ik weer met het maken van filmpjes, ik gebruik het programma FRAPS en met dat is alles oké. Ik plaats de ingame filmpjes naar Windows Movie Maker (Het programma dat ik al lang gebruik en al aardig wat ervaring mee heb). En wil er daarna ook een lekker muziekje achterop zetten als achtergrond-muziek. Máár elke keer als ik een muziekje impoort van m'n muzieklijst krijg ik het onderstaande bericht. Samengevat kan ik dus geen muziek importeren. Heeft dit misschien te maken dat ik van Windows Media Player 10 deze afgelopen 2 maandan over ben gestapt naar de vernieuwde Windows Media Player 11? Of verouderd Windows Movie Maker waardoor ik er geen muziek op kan zetten? Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem? Of weten jullie een ander gratis programma waarmee ik m'n filmpjes kan bewerken? Zo ja? Geef dan asjeblieft de link naar de site. Alvast bedankt. Reageren
White Gold Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik had jouw fout ook wel eens. Zelf ben ik ook fanatiek film maker etc. Uit deze fout blijkt dat jij een muziekje gedownload hebt. Dat bestand bevat fouten bij het luisteren, denk maar aan stotteren steeds op dezelfde plek. Dit verhelp je door een nieuw bestand te downloaden of gewoon een nieuw liedje erin te doen. Het heeft in ieder geval niks met Windows Media Player te maken. En voor de rest weet ik geen andere gratis programma's. Greetz. Reageren
paul007 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik had jouw fout ook wel eens. Zelf ben ik ook fanatiek film maker etc.Uit deze fout blijkt dat jij een muziekje gedownload hebt. Dat bestand bevat fouten bij het luisteren, denk maar aan stotteren steeds op dezelfde plek. Dit verhelp je door een nieuw bestand te downloaden of gewoon een nieuw liedje erin te doen. Het heeft in ieder geval niks met Windows Media Player te maken. En voor de rest weet ik geen andere gratis programma's. Greetz. Hmmmm, oké maar laten we hier niet over warez praten. Maar goed misschien heb je gelijk. Ik zal is kijken. Thanks alvast. Maar er blijft nog wel een vraag: weet iemand nog een ander programma waar ik filmpjes op kan bewerken? Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Heb je meerdere gebruikers op een computer? Ik heb ook wel zo'n soortemet foutmelding gehad maar toen omdat ik die rechten niet had Als ik op andere gebruiker gaat doet ie het wel Nu weet ik het w8woord van de gebruiker met rechten Reageren
paul007 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Heb je meerdere gebruikers op een computer?Ik heb ook wel zo'n soortemet foutmelding gehad maar toen omdat ik die rechten niet had Als ik op andere gebruiker gaat doet ie het wel Nu weet ik het w8woord van de gebruiker met rechten Nee, ik ben de enigste gebruiker van deze computer (mijn eigen computer) Maar anders. Waar kun je die ''rechten'' zien. Misschien kan ik ze bewerken, want misschien ligt het daaraan wel. Greetz Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Normaal heb jij alle rechten, want als je de enige gebruiker bent, ben je ook automatisch beheerder. Overigens weet ik geen andere montageprogramma's. Reageren
paul007 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Normaal heb jij alle rechten, want als je de enige gebruiker bent, ben je ook automatisch beheerder.Overigens weet ik geen andere montageprogramma's. Goed, dan weet ik dat ook weer. Thanks. Alleen ik moet echt een ander monteer programma hebben. btw, ik maak filmpjes met FRAPS boven aan de flimpjes zie je altijd www.fraps.com enzo. Maar soms zie ik andere filmpjes met klaarheldere kwaliteit maar dan echt zonder www.fraps.com. Welk programma gebruiken die mensen dan? Oftewel, weet iemand nog een ander opneem programma? Alvast bedankt. Greetz Edit: Ik ben nu een gratis trial versie aan het downloaden van Vegas 0.6. Kijken of dit een goed programma is. Het is een programma waarmee ik het filmpje bewerk. Ben benieuwd... Bewerkt: 30 december 2006 door paul007 Reageren
paul007 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Ik heb de fout ontdekt, maar ik kan hem niet oplossen Ik kan alleen muziek importeren van een Windows Media Audio bestand. Maar ik wil muziek importeren van een bestand: Geluid met MP3-Indeling. Gek genoeg heb ik het ook bij andere mensen geprobeerd met dezelfde muziek. En daar kunnen zij wel muziek met een MP3-Indeling instelling importeren. Heel vaag. Ik kom er niet uit. Heeft het iets te maken met de instellingen van Windows Movie Maker? Of van Windows Media Player? Graag antwoord... Greetzzz. [/b]Edit: sorry voor de dubbelpost. Ik zal de volgende keer beter opletten. :$ Bewerkt: 1 januari 2007 door paul007 Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) [...]Goed, dan weet ik dat ook weer. Thanks. Alleen ik moet echt een ander monteer programma hebben. btw, ik maak filmpjes met FRAPS boven aan de flimpjes zie je altijd www.fraps.com enzo. Maar soms zie ik andere filmpjes met klaarheldere kwaliteit maar dan echt zonder www.fraps.com. Welk programma gebruiken die mensen dan? Oftewel, weet iemand nog een ander opneem programma? Alvast bedankt. Greetz Die mensen (ondere andere ik) gebruiken de geregistreerde (Full) versie van Fraps. Je zou misschien ook Adobe Première Elements kunnen gebruiken. Het is helaas vrij duur. Op de site van Adobe staat alle informatie. Klik Bewerkt: 1 januari 2007 door Big Boss Reageren
paul007 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) [...] Goed, dan weet ik dat ook weer. Thanks. Alleen ik moet echt een ander monteer programma hebben. btw, ik maak filmpjes met FRAPS boven aan de flimpjes zie je altijd www.fraps.com enzo. Maar soms zie ik andere filmpjes met klaarheldere kwaliteit maar dan echt zonder www.fraps.com. Welk programma gebruiken die mensen dan? Oftewel, weet iemand nog een ander opneem programma? Alvast bedankt. Greetz Die mensen (ondere andere ik) gebruiken de geregistreerde (Full) versie van Fraps. Je zou misschien ook Adobe Première Elements kunnen gebruiken. Het is helaas vrij duur. Op de site van Adobe staat alle informatie. Klik Bedankt voor de tip maar nee. Dat heb ik er ook niet voor over Zou iemand me asjeblieft hiermee kunnen helpen? Advies graag.. Bewerkt: 2 januari 2007 door paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.