kevin software Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 hallo is er een mod dat je alle voertuigen kan tune? ik heb er wel een maar die doet het niet dta is die ene met groene neon onder de voertuigen Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) hallois er een mod dat je alle voertuigen kan tune? ik heb er wel een maar die doet het niet dta is die ene met groene neon onder de voertuigen Kun je uitleggen wat er niet lukt? Vind je je mod niet, weet je niet hoe je hem ingame brengt... Groet Kristof Edit: BTW volgende keer kun je problemen over mods beter hier(klik) posten. Bewerkt: 29 december 2006 door kristof01 Reageren
kevin software Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 nou die mod lukte wel maar ik wil dat groene neon onder de auto weg of zijn er meerdere mods? Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) nou die mod lukte wel maar ik wil dat groene neon onder de auto wegof zijn er meerdere mods? Dat begint al moeilijker te worden, een mod aanpassen. Hierbij kan ik je niet helpen, maar ik denk wel dat hier meer mods over bestaan. 'k ga ff wat googlen BTW: Is het mogelijk dat je even de link geeft waar je die mod hebt gedownload? Bewerkt: 29 december 2006 door kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.