DjP.P Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 wie wil mij helpen om een mooie eiland te buowen ik wil hem ergens in het wate laaten drijven dus HELP plz met veel huizen veeeeeeeeeeel (maar ik weet niet hoe ik gebuowen er in krijg dat kan eimand anders wel doen mischien een gebied stunt of een gebied woestijn P.P dus rejageeer plz Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Je wilt dus eigenlijk weten hoe je moet modden? Hier is je oplossing: 'Ik Wil Leren Modden' Reageren
DjP.P Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 ik wil een eiland maken in SA ,in het water met verschilende landschappen zowals woestijn oerwuot een dorp(je) mischien met een haave of een vliegveld?? of andere dingen DUS WIE WIL HELPEN GRAAG maar als er meer mensen willen helpen (een doet de weg en een ander een huis) dan moet het ook in een map (ipl) geplaats worden (DAT KAN IK NIET ) snappen julllie dat P.P Reageren
Jorge_F Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Wij snappen je, maar volg toch maar eerst even de link die ik je hierboven gegeven heb. En ik raad je aan om het echt te lezen als je dit plan echt wilt doorvoeren . *edit En type aub Nederlands. Bewerkt: 30 december 2006 door Jorge_F Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Laat eerst eens wat van je eigen werk zien ofzo O____o Waarom zou iemand je helpen als je zelf totaal geen ervaring hebt met ook maar een beetje modden, ga eerst is leren iets simpels ingame te zetten inplaats van meteen een eiland willen maken. "_" Niemand is op deze manier geintresseerd. Reageren
DjP.P Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 nou kijk maar ff op mijn host http://two.xthost.info/plop/gta/ dat heb ik alle maal ge maakt maar die spullen in game is veel makelijker dan buowen ja dat weet ik Reageren
DjP.P Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 maar ik wil daar bij het vliegveld een soort zweefente stat gaan buowen Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Dat is gewoon simpel objecten ergens anders plaatsen. Dus geen heel eiland opnieuw maken. Als ik jou was zou ik me daar maar eens in gaan verdiepen. Want niemand wilt huizen voor je maken als je zelf niks kan/gaat doen... Logisch PS. Dubbelposten is tegen de regels, als ik je dat nog een keer zie doen ga ik het melden aan Global Moderator Dutchy Bewerkt: 31 december 2006 door Jorge_F Reageren
DjP.P Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 GELUKKICH NIEUW JAAAR!!!! . oke dan kan eigenlijk deze forum wel verwijdert worden toch . maar een andere vraag welk progamma doen jullie het?? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Met Microsoft Paint, nou goed . Ik raad je nog eens aan om de volgende link te volgen en die pagina geheel door te lezen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14709. Dus dat is deze Link voor als je hem nog niet gezien had. En nu ga ik niet meer reageren op jou posts voordat je die pagina goed hebt doorgelezen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.