Jump to content

wie wil mij helpen om een mooie eiland te buowen

Recommended Posts

Geplaatst:

wie wil mij helpen om een mooie eiland te buowen

ik wil hem ergens in het wate laaten drijven dus HELP plz

met veel huizen veeeeeeeeeeel (maar ik weet niet hoe ik gebuowen er in krijg dat kan eimand anders wel doen mischien een gebied stunt of een gebied woestijn

P.P

dus rejageeer plz

Geplaatst:

ik wil een eiland maken in SA ,in het water met verschilende landschappen zowals woestijn oerwuot

een dorp(je) mischien met een haave of een vliegveld?? of andere dingen :Y DUS WIE WIL HELPEN GRAAG

maar als er meer mensen willen helpen (een doet de weg en een ander een huis) dan moet het ook in een map (ipl) geplaats worden (DAT KAN IK NIET ) snappen julllie dat

P.P

Geplaatst: (bewerkt)

Wij snappen je, maar volg toch maar eerst even de link die ik je hierboven gegeven heb.

En ik raad je aan om het echt te lezen als je dit plan echt wilt doorvoeren ;).

*edit

En type aub Nederlands.

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

Laat eerst eens wat van je eigen werk zien ofzo O____o Waarom zou iemand je helpen als je zelf totaal geen ervaring hebt met ook maar een beetje modden, ga eerst is leren iets simpels ingame te zetten inplaats van meteen een eiland willen maken. "_" Niemand is op deze manier geintresseerd.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is gewoon simpel objecten ergens anders plaatsen.

Dus geen heel eiland opnieuw maken. Als ik jou was zou ik me daar maar eens in gaan verdiepen.

Want niemand wilt huizen voor je maken als je zelf niks kan/gaat doen...

Logisch :bier:

PS. Dubbelposten is tegen de regels, als ik je dat nog een keer zie doen ga ik het melden aan Global Moderator Dutchy :(

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

GELUKKICH NIEUW JAAAR!!!! . oke dan kan eigenlijk deze forum wel verwijdert worden toch .

maar een andere vraag welk progamma doen jullie het??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...