DenTheMen Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 Is er een motor school (Bike School)?????? Want je heb een auto-school,boot-school,vlieg-school dus heb je ook een motor school? Zo jah geef me de locatie! En waar zit de vlieg-school want ze zeiken de hele tijd bij de airport. En waar zit de auto-school? En waar zit de boot-school? Geef me alsjebliefd alle locaties Reageren
BrokenTable Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 (bewerkt) Is er een motor school (Bike School)??????Want je heb een auto-school,boot-school,vlieg-school dus heb je ook een motor school? Zo jah geef me de locatie! En waar zit de vlieg-school want ze zeiken de hele tijd bij de airport. En waar zit de auto-school? En waar zit de boot-school? Geef me alsjebliefd alle locaties De bikeschool is in het westen van de stad LV (blackfield) De Pilot school is bij de Aircraft Graveyard (Midden Noord van eiland LV) Bootschool zit in het uiterste noord-westen van eiland LV Driving-school zit 1 blok ten zuiden van CJ's garage in SF (maar dit had je met de zoekfunctie ook wel kunnen vinden) EDIT: nav. post Vayne: verkeerde LS door SF vervangen bij lokatie Drivingschool Bewerkt: 19 november 2004 door BrokenTable Reageren
Vayne Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Is er een motor school (Bike School)??????Want je heb een auto-school,boot-school,vlieg-school dus heb je ook een motor school? Zo jah geef me de locatie! En waar zit de vlieg-school want ze zeiken de hele tijd bij de airport. En waar zit de auto-school? En waar zit de boot-school? Geef me alsjebliefd alle locaties De bikeschool is in het westen van de stad LV (blackfield) De Pilot school is bij de Aircraft Graveyard (Midden Noord van eiland LV) Bootschool zit in het uiterste noord-westen van eiland LV Driving-school zit 1 blok ten zuiden van CJ's garage in LS (maar dit had je met de zoekfunctie ook wel kunnen vinden) Driving-school zit 1 blok ten zuiden van CJ's garage in SF bedoel je zeker :nerd: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.