kevin software Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 hallo is er een mod dat als je met een vliegtuig tegen de grond knalt dat het vliegtuig niet kapot gaat?? Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) hallois er een mod dat als je met een vliegtuig tegen de grond knalt dat het vliegtuig niet kapot gaat?? Nee, zover ik weet is die er niet. Maar handig zou het wel zijn! groet kristof Bewerkt: 29 december 2006 door kristof01 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ja, die mod is er wel. Met de n00bmod, gemaakt door de gtaforum leden Wauzie en Eclipse, kun je ook je voertuig 'onsterfelijk' maken. Het installeren van deze mod heeft wel gevolgen voor je GTA San Andreas: Je kunt bijv. geen oude savegames meer gebruiken. Wil je ze weer gebruiken, herinstalleer GTA San Andreas dan. Je savegames zullen dan wél automatisch bewaard blijven. Download de mod >hier<, van GTAinside.de Veel plezier ermee! Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ja, die mod is er wel. Met de n00bmod, gemaakt door de gtaforum leden Wauzie en Eclipse, kun je ook je voertuig 'onsterfelijk' maken. Het installeren van deze mod heeft wel gevolgen voor je GTA San Andreas: Je kunt bijv. geen oude savegames meer gebruiken. Wil je ze weer gebruiken, herinstalleer GTA San Andreas dan. Je savegames zullen dan wél automatisch bewaard blijven. Download de mod >hier<, van GTAinside.de Veel plezier ermee! aah ik dacht dat hij een Anti-crash mod bedoelde. Zoiets als bij Flight Simulator. Reageren
kevin software Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 ik bedoelde ook een anti crash mod Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Technisch gezien is n00bmode anticrash, je voertuig is nl. onsterfelijk en crasht niet. Anyway, je kan ook savegames voor n00bmode downloaden, zoek maar ff op het forum (zoek op n00bmode save) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.