kevin software Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 hallo ik wil een gta filmpje maken maar mijn pc s te traag voor fraps is er een ander progamma dat niet veel CPU vreet? Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Misschien moet je je Computer verhogen met wat GB. Zelf een andere programma zal het zelfde doen net als fraps. Koop san andreas voor de Playstation 2. en haal dan een TV kaart. onder de 50 euro heb je er al een. het zal wel zonder van je geld zijn maar kies een keuze voor meer vragen kan je ze stellen. Klik hier voor info edit Fraps vebruikt veel MB's aan filmpjes. Bewerkt: 29 december 2006 door fuffie Reageren
j0ry Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 hallo ik wil een gta filmpje maken maar mijn pc s te traag voor fraps is er een ander progamma dat niet veel CPU vreet? Ja kan tog met een videocamera opnemen.Zoo doe ik het met mij ps2.En dan beetje bewerken en is het GREAT Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Dat is ook een iedee maar dan krijg je wel een slechter beeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.