joppie Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 hey, ik had een missie gedaan en daar moest je een auto parkeren onder een hotel in San Fierro en daarna iemand vermoorden, maar als ik daar weer terug ga om dan wat extra te verdienen kan ik geen kleren krijgen. Er staat dan dat je dezelfde kleren nodig hebt als die andere mannetjes. Maar waar kan ik die dan krijgen? kan iemand me dat vertellen... Alvast bedankt. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Even een willekeurig save-huis binnengaan die een kledingkast heeft (dus niet je garage in Doherty maar bijvoorbeeld wel het save-huis 2 straten verder). De kledingkast in, kiezen voor specials qua outfit en kiezen voor valet-uniform Het staat voor geen meter, maar je kan dan direct de valet-missies gaan doen. Succes Reageren
kristof01 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Even een willekeurig save-huis binnengaan die een kledingkast heeft (dus niet je garage in Doherty maar bijvoorbeeld wel het save-huis 2 straten verder). De kledingkast in, kiezen voor specials qua outfit en kiezen voor valet-uniform Het staat voor geen meter, maar je kan dan direct de valet-missies gaan doen. Succes Ik vind het pakje niet mis hoor Reageren
Bassiej Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Even een willekeurig save-huis binnengaan die een kledingkast heeft (dus niet je garage in Doherty maar bijvoorbeeld wel het save-huis 2 straten verder). De kledingkast in, kiezen voor specials qua outfit en kiezen voor valet-uniform Het staat voor geen meter, maar je kan dan direct de valet-missies gaan doen. Succes Ik vind het pakje niet mis hoor Dat kan ook pas nadat je die missie die je in post #1 van dit topic beschrijft hebt gehaald. Anders moet je nog eens goed GTA-Sheep's post doorlezen Reageren
Koen729 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Je kan ook de Valet Parking missies doen bij het Vank Hoff Hotel in SF, met die kleding. Dan moet je autos wegzetten, het is best wel leuk ij level 6 krijg je een $2000 asset bij Vank Hoff Hotel, en kan je het niet meer spelen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Je kan ook de Valet Parking missies doen bij het Vank Hoff Hotel in SF, met die kleding. Dan moet je autos wegzetten, het is best wel leuk ij level 6 krijg je een $2000 asset bij Vank Hoff Hotel, en kan je het niet meer spelen.Bij elke asset kan je na het behalen v/d asset die missie zo vaak spelen als je wilt. De asset blijft echter hetzelfde en je hoeft de missie niet weer volledig uit te spelen. Wat betreft 'Valet Parking' kan je die alleen doen als je eerst het uniform selecteerd in je kledingkast, maar ook die kan je nog spelen na 't behalen v/d asset. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.