joppie Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 heey, Ik heb een vraagje, zou iemand voor mij de missies: De races achter de Wang cars. > heb Bandito County al gedaan. (San Fierro) Zero missies: Supply Lines, New Model Army. (San Fierro) Quarry missies. (Las Venturas) willen doen als hij zin heeft? GEEN auto's uit mijn garage's a.u.b. Wil ze graag houden. Graag saven in: Doherty. Alvast bedankt, en succes.
Bling Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Het was een hele klus, maar ik heb het toch nog deze avond/nacht weten te voltooien. Hieronder even een lijstje van de dingen die ik precies gedaan heb, met daarachter de bijbehorende beloningen. Supply Lines ---> $5000 New Model Army ---> $7000 (Zero's RC shop is een asset geworden waar je vanaf heden maximaal $5000 per dag kan ophalen). Dirtbike Danger ---> $10.000 Go-Go Karting ---> $10.000 San Fierro Fastlane ---> $10.000 San Fierro Hills ---> $10.000 Country Endurance ---> $10.000 7 Quarry missies --> $34.000, in totaal (en ook de Quarry is een asset geworden, hier kun je dagelijks maximaal $2000 ophalen). Dit waren dus de missies die ik voor je gehaald hebt, zoals je me vroeg. Ik heb tijdens het voltooien van deze reeks missies geen cheats/mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met het voltooien van de overige missies in San Andreas. Bewerkt: 30 december 2006 door Bling
DeLip Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Damn! Jij en een paar anderen zijn er echt elke keer als de kippen bij he? Ik wel.. Bewerkt: 29 december 2006 door DeLip
joppie Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Het was een hele klus, maar ik heb het toch nog deze avond/nacht weten te voltooien. Hieronder even een lijstje van de dingen die ik precies gedaan heb, met daarachter de bijbehorende beloningen. Supply Lines ---> $5000 New Model Army ---> $7000 (Zero's RC shop is een asset geworden waar je vanaf heden maximaal $5000 per dag kan ophalen). Dirtbike Danger ---> $10.000 Go-Go Karting ---> $10.000 San Fierro Fastlane ---> $10.000 San Fierro Hills ---> $10.000 Country Endurance ---> $10.000 7 Quarry missies --> $34.000, in totaal (en ook de Quarry is een asset geworden, hier kun je dagelijks maximaal $2000 ophalen). Dit waren dus de missies die ik voor je gehaald hebt, zoals je me vroeg. Ik heb tijdens het voltooien van deze reeks missies geen cheats/mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met het voltooien van de overige missies in San Andreas. Geweldig man!!! heel erg bedankt. mzzl
Recommended Posts