Mirrrr Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Zou iemand mij willen en kunnen helpen met de vliegschoolmissies. Die lukken me echt niet Alvast onwijs bedankt
DeLip Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Geen probleem Zou iemand mij willen en kunnen helpen met de vliegschoolmissies. Die lukken me echt niet Alvast onwijs bedankt
Mirrrr Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Onwijs bedankt Ik wil zo graag verder komen
DeLip Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Mirrrr, ik vind het heel vervelend, maar ik heb maar 2 gouden medailles kunnen halen. M'n toetsenbord doet raar en ik kan echt niet meer recht vliegen. Spijt me heel erg, maar hier heb je 'm terug met in ieder geval die twee gouden medailles, dan kan iemand anders het misschien afmaken. Nogmaals sorry GTASAsf1.b
HerrieM Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Flying School De vliegschool is gehaald. De Rustler, Stuntplane en Hunter spawnen nu op je vliegveld. Circle Airstrip - Goud Circle Airstrip and land - Goud Helicopter Takeoff - Goud Land Helicopter - Goud Destroy Targets - Goud Loop-the-Loop - Goud Barrel Roll - Goud Parachute onto Target - Goud Bewerkt: 29 december 2006 door HerrieM
Mirrrr Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Mirrrr, ik vind het heel vervelend, maar ik heb maar 2 gouden medailles kunnen halen. M'n toetsenbord doet raar en ik kan echt niet meer recht vliegen. Spijt me heel erg, maar hier heb je 'm terug met in ieder geval die twee gouden medailles, dan kan iemand anders het misschien afmaken. Nogmaals sorry In ieder geval onwijs bedankt voor de moeite @herrieM jij ook onwijs bedankt Bewerkt: 29 december 2006 door Mirrrr
DeLip Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Thanks. Ik weet al waar m'n eindejaarsbonus aan op gaat Dan maak ik het wel af...
Mirrrr Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Echt alle 2 heel erg bedankt:) Super. Ik ga meteen verder spelen:P
Recommended Posts