Jump to content

King in Exile

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey er is iets raars wat ik ondekt hebt. In de CutsceneKing in Exile zegt CJ , Shit. I gotta keep my eye on the highway to San Fierro , maar na deze Cutscene belt Catalina op en gaat CJ daar gewoon naar toe om missies te doen. Maar hij zei ook in die Cutscene dat hij er gelijk ging kijken terwijl het nog geen eens kan die couriers van Big Smoke dat geld afpakken. Is dit niet raar ?

Geplaatst:
Hey er is iets raars wat ik ondekt hebt. In de CutsceneKing in Exile zegt CJ , Shit. I gotta keep my eye on the highway to San Fierro , maar na deze Cutscene belt Catalina op en gaat CJ daar gewoon naar toe om missies te doen. Maar hij zei ook in die Cutscene dat hij er gelijk ging kijken terwijl het nog geen eens kan die couriers van Big Smoke dat geld afpakken. Is dit niet raar ?

Euh, dat ligt volledig aan de speler zelf.

Dat Catalina belt betekent niet dat je daar meteen heen hoeft te gaan, de cutscene waar je over praat is een tip voor de speler om die couriers in de gaten te houden.

Geplaatst:

Tot de missie Yay Ka-Boom-Boom zal Cesar je regelmatig opbellen over drugs- en geldtransporten die je kan 'overvallen'. Deze leveren echter in verhouding tot de moeite die je ervoor moet doen maar weinig op. Daarnaast zijn ze ook niet nodig voor de 100%. Dat wordt bedoeld met 't in de gaten houden v/d snelweg, alhoewel deze transporten vaak niet over de snelweg gaat :engel: .

Geplaatst:

In de Badlands word je niet opgebelt daarvoor. En er valt niks te kijken terwijl CJ wel zei dat hij gelijk ging kijken in het laatste stukje van de Cutscene. De Drugsdealers ( Couriers ) van Big Smoke gaan nog niet naar San Fierro toe om Drugs te brengen als je missies in de Badlands aan het doen bent. Kijk zelf maar.

Geplaatst:

@Koe nogwat, na Yay Ka Boom Boom krijg je nog wél die telefoontjes. Die krijg je tot End Of The Line zolang je in SF bent...

@Henk, Dat zegt hij gewoon, daar bedoelt hij niks mee. Later zal Cesar je opbellen of je wat van de couriers wil stelen maar het levert bijna niks op zoals Koe al zei.

Geplaatst:
Ja maar waarom hebben ze die Cutscene dan in het spel gemaakt ?

Voor het verhaal, je komt erachter dat Kendl 'safe' is.

Geplaatst:
@Koe nogwat, na Yay Ka Boom Boom krijg je nog wél die telefoontjes. Die krijg je tot End Of The Line zolang je in SF bent...

In Yay ka boom boom wordt de fabriek die de drugs produceert vernietigd, met als gevolg dus dat die drugs niet meer kan getransporteerd worden. Zeer vreemd dat jij ze wel nog krijgt, ik in ieder geval nooit meer na die missie, ook al ben ik in San Fierro. Ik heb al heel wat speeluren achter de rug en nog nooit hebben die telefoontjes langer geduurt. :bonk:

Denkaanhenk;

'I gotta keep my eye on the highway to san fierro.' Dit zegt CJ letterlijk tijdens die cutscene, of in het Nederlands; dat hij een oogje in het zeil moet houden. Dit wil dus niet noodzakelijk zeggen dat hij dat onmiddelijk gaat doen. Je hebt het gewoon verkeerd begrepen, imo. ;)

Geplaatst:

In Yay ka boom boom wordt de fabriek die de drugs produceert vernietigd, met als gevolg dus dat die drugs niet meer kan getransporteerd worden. Zeer vreemd dat jij ze wel nog krijgt, ik in ieder geval nooit meer na die missie, ook al ben ik in San Fierro. Ik heb al heel wat speeluren achter de rug en nog nooit hebben die telefoontjes langer geduurt. :bonk:

Denkaanhenk;

'I gotta keep my eye on the highway to san fierro.' Dit zegt CJ letterlijk tijdens die cutscene, of in het Nederlands; dat hij een oogje in het zeil moet houden. Dit wil dus niet noodzakelijk zeggen dat hij dat onmiddelijk gaat doen. Je hebt het gewoon verkeerd begrepen, imo. ;)

Lemme think... hmm, dat is vaag dan, zal wel weer eens aan mij liggen ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...